Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Om man vill säga:
Det kan ta några gånger innan man får in snitsen, testa X gånger, sedan kommer det kännas bra!
till någon som nyss fått barn och ska prova sjal för första gången, inte jätteintresserad men nyfiken, vad ska man dra till med tycker ni?

Minns att jag själv hörde något sånt och tyckte att det kändes bra inför första knytningen, lite att det inte gjorde något om det inte blev bra första gången men att man skulle lära sig fort ändå.
Min erfarenhet är att om man själv hjälper till med första knytet - så att de får känna hur det känns när det "blir rätt" - så är de sålda sen :wink: :loving:. Därefter brukar jag rekomendera att öva med en nalle/docka några gånger framför spegel, innan de testar med eget barn :tumup:

Kram
April skrev:Min erfarenhet är att om man själv hjälper till med första knytet - så att de får känna hur det känns när det "blir rätt" - så är de sålda sen :wink: :loving:. Därefter brukar jag rekomendera att öva med en nalle/docka några gånger framför spegel, innan de testar med eget barn :tumup:

Kram
Håller med. Jag har fått två bebisar att vid olika tillfällen bara lägga sig tillrätta och somna när sjalen kom på som den skulle. De föräldrarna var förstås extra motiverade att öva.

Annars när jag skulle få ihop att bära på ryggen med vävd sjal så tog det nog ungefär tretusen miljoner gånger innan det blev bra...
Det beror väl lite på personen, "talang", intresse och vilken inställning man har (svårt el lätt) och själva knytningen. Jag är nybörjare och har hittills bara använt mig av omslutet kryss. Har använt trikåsjal varje dag i lite mer än en månad och har nu precis köpt min första vävda sjal. Har hela tiden läst mycket på nätet samt tittat på videor. Tycker jag fick till de två första knytningarna helt ok, med andra var jag ute på hundpromenad och det gick bara fint. Tycker nästan det är lättare att knyta vävd än trikå.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?