Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

mly skrev:Håller med om gult, men jag gillar gult också...

Någon som vet om det går få tag på stickor mindre än 2,0?
Jag har sett stickor 1,5 är jag rätt säker på - men de är nog inte särskilt vanliga...
Användarens profilbild
Av Fryle
mly skrev:Håller med om gult, men jag gillar gult också...

Någon som vet om det går få tag på stickor mindre än 2,0?
Garnkorgen har 1,5 mm.
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag ska till Stockholm nästa vecka, vilken garnaffär var det nu man borde besöka när man är i stan? Vad har de som är lite extra?
Av Ponyo
Fryle skrev:Jag ska till Stockholm nästa vecka, vilken garnaffär var det nu man borde besöka när man är i stan? Vad har de som är lite extra?
Vad gillar du? Vilka färger?

Färgsprakande, dyrt, billigt, sobert? Annat?
Av Ponyo
Min favvo är Wincents garner. De är dyra, men har ganska så fina garner i sobra färger. Mycket Rowan.
Ljungqvist som ligger runt hörnet är välsorterade och billigare. Mycket garner från garnstudio.

Gamla stan har en del fina affärer längs med österlånggatan.
Anntorps Väv - har inte handlat där själv, men där kan man hitta sådant man inte hittar annars.
Sticka - här blandas garnstudio med rowan och BC garn. Helt ok affär.
Användarens profilbild
Av Fryle
Ponyo skrev:
Fryle skrev:Jag ska till Stockholm nästa vecka, vilken garnaffär var det nu man borde besöka när man är i stan? Vad har de som är lite extra?

Helst ull eller annat naturmaterial, passande stickor 3-4. Mycket färg, speciellt grönt. Gärna hög kvalitet, men behöver inte vara lyx precis och inte alldeles tokdyrt. Inte för luddiga och långhåriga heller.

(Och egentligen har jag väl ingen garnbrist heller. :hide: )
Användarens profilbild
Av Fryle
Ponyo skrev:Min favvo är Wincents garner. De är dyra, men har ganska så fina garner i sobra färger. Mycket Rowan.
Ljungqvist som ligger runt hörnet är välsorterade och billigare. Mycket garner från garnstudio.

Anntorps Väv - har inte handlat där själv, men där kan man hitta sådant man inte hittar annars.
Just det, Anntorps var den jag hade hört talas om! :tumup:
Av Ponyo
Fryle skrev:
Ponyo skrev:

Helst ull eller annat naturmaterial, passande stickor 3-4. Mycket färg, speciellt grönt. Gärna hög kvalitet, men behöver inte vara lyx precis och inte alldeles tokdyrt. Inte för luddiga och långhåriga heller.

(Och egentligen har jag väl ingen garnbrist heller. :hide: )
Då tycker jag att du ska bege dig till de ovan nämda.
Wincents har en hel del i grönt. Och de flesta luddar inte (jag gillar inte luddiga garner). Och inte så mkt syntet.
Garnstudio har kvalitetssorterat sina garner, så slipper man all akryl och dyl. Massor av ull :app:
Av Ponyo
Fryle skrev:
Ponyo skrev:Min favvo är Wincents garner. De är dyra, men har ganska så fina garner i sobra färger. Mycket Rowan.

Just det, Anntorps var den jag hade hört talas om! :tumup:
Mycket luddiga garner där. ;)
Därför jag inte handlat där än.
  • 1
  • 264
  • 265
  • 266
  • 267
  • 268
  • 291
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?