Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Pjoger
Den har kommit! Det stod en brevbärare med ett paket i handen i trapphuset och såg vilsen ut, och jag erbjöd min hjälp med glädje! Och visst var det mitt paket!

Jag har tjuvprovat den och den verkar jättebra! Det blev ingen skatt eller tullavgift, så slutpriset verkar vara 80 dollar (ca 630 kronor). Bild kommer tidigast på söndag (fars dagpresent). Det är liiite svårt att hålla fingrarna borta tills dess, men nu är den inslagen och det borde hjälpa lite.

Återkommer med mer detaljer efter söndag!

Pjoger
Användarens profilbild
Av Anso
Vad har du beställt och varifrån? :D
Användarens profilbild
Av mallinpallin
Åååh, spännande.
Förstår att du har svårt att låta bli den :wink:
Användarens profilbild
Av Pjoger
Det blev en Imperial blue med svarta band och en ficka, direkt från Babyhawk. Den är jättefin!

Pjoger
Användarens profilbild
Av mojsan
...nu får du faktiskt visa bild (..har irrat runt på babyhawk nu i alldeles för länge, ska jobba imorrn, och GUUUD vad fina, måste jag oxå fundera åt mei tai-hållet nu :shock: (...hmm... får hålla ögonen öppna efter nån som kanske fixar nåt själv som jag kan köpa...))
Användarens profilbild
Av Ester
Pjoger - hur gjorde du beställningen? Jag försöker fylla i deras formulär men det verkar bara funka i USA - och inte får jag nåt svar på mailen - har väntat en vecka nu...
Användarens profilbild
Av Pjoger
Först skrev jag ett mejl till Babyhawk och frågade om de kunde skicka till Sverige och vad det skulle kosta. Hon (Robyn hette hon) sa att det gick bra, det skulle kosta 10 dollar. Jag skulle beställa en Toy ring för 5 dollar, så att den summan plus fraktkostnaden inrikes på 5 dollar blev de 10 dollar som frakten hit kostar. På adressraden skrev jag Sweden och i meddelanderutan hänvisade jag till vår mejlväxling.

De kanske har höstlov nu och därför inte svarar på mejlen. Försök igen! Jag behövde ju inte betala någon skatt eller tull, men det ska man nog inte räkna med att slippa...

Lycka till!

Pjoger
Användarens profilbild
Av diddeldi
Pjoger skrev:Jag behövde ju inte betala någon skatt eller tull, men det ska man nog inte räkna med att slippa...
vad skrev de för värde på paketet då :?:
Användarens profilbild
Av Pjoger
40 dollar om jag läser rätt
Av Aelia
Hej
Undrar hur snabbt kom den?
Användarens profilbild
Av Ester
oj oj oj - i min ömkliga tycka-synd-om mig-själv-fas jag varit i så blev det visst en beställning till babyhawk..

nu får vi vänta och se hur det går med tull och allt
Användarens profilbild
Av Anso
Elin skrev:oj oj oj - i min ömkliga tycka-synd-om mig-själv-fas jag varit i så blev det visst en beställning till babyhawk..

nu får vi vänta och se hur det går med tull och allt
Den är du säkert värd Elin! Vad bidde det?
Användarens profilbild
Av Ester
Det får ni se.... :wink:
Användarens profilbild
Av Anso
Elin skrev:Det får ni se.... :wink:
Spännande!! :D
Användarens profilbild
Av Ester
eller hur!?

jag beställde lite andra tyger än de som finns i sverige just nu.
Och de tar lite längre tid att få gjorda så de skickas inte förrän om 7-10 dagar....ska väl sys först antar jag.

Lite tuffare kanske än de vanliga Mei Taisen...tycker jag iaf

Och om jag av nån anledningn inte vill ha dem så säljer jag väl vidare här på sjalbarn :wink:

bn uuuuuuuuuh njmhjkvvvvvvvvvvvvvvvvvvv4e erf zxef222 n bbbj uq gy u uu uuuu 6§a dssssssssssssssssssssssssssssssss w yqwsu y

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?