Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

:hmm:

Tänkte skaffa bullerskydd och sen får hon hänga med, men så slog det mig bär grannen klippte...det känns ju onekligen på lukten liksom.
Är det mer än hon borde utsättas för?
Var tusan gör jag av henne annars liksom???
Men okej att klippa med henne där bak då?
Kanske bäst att dela upp klippandet på typ två dagar så det inte blir för mycket?
Dorotea skrev:Skaffa en handgräsklippare (av god kvalitet! inget billigt skräp) och klipp litegrann varannan dag :tumup: Själv avskyr jag motorgräsklippare på så många sätt :ill: så en sån kommer aldrig i min ägo... Det finns eldrivna alternativ som jag tycker är helt OK.

Finns inte på kartan att jag orkar eller hinner det. Har för stor gräsmatta och för mycket annat att göra och min kropp hade nog tagit stryk om jag kämpat mig genom en hel sommar med handjagare och bebis på ryggen. :nono:
Får anlita en granne som barnvakt åt lilla och testa eb dag när stora är på förskolan.

Var inne på att skaffa en el istället men blev ganska nedröstad av typ samtliga runt mig. Så bestämde mig för att ge den jag har en säsong och se hur det funkar. Gillar eg. inte såna som går på bensin, men den här följde liksom ned huset i en trevlig gest att ubderlätta min vardag. Känns rätt taskigt att skaffa En handjagare då, när jag vet att ombuden som sålde (och gav gräsklipparen) passerar mitt hus typ dagligen. :roll:
nalimea skrev:Men okej att klippa med henne där bak då?
Kanske bäst att dela upp klippandet på typ två dagar så det inte blir för mycket?
Finns barn som bor i centrala göteborg. De får dagligen i sig mer avgaser än vad klipparen producerar på två timmar...
moggleif skrev:
nalimea skrev:Men okej att klippa med henne där bak då?
Finns barn som bor i centrala göteborg. De får dagligen i sig mer avgaser än vad klipparen producerar på två timmar...
Jag tänkte också i de termerna. Men det är klart, bara för att andra har det värre så är det kanske inte bra. Barnvakt och lite vildvuxen gräsmatta är kanske att föredra?
Fick avgas-argumentet från annat håll också. Så hon får nog hänga med titt som tätt.

Inte el för...den hade nog sladd som jag hade ögonen på (blocket) när jag funderade på det. Och en batteridriven skulle inte orka hela på en laddning...
Ids verkligen inte klippa lite heeeela tiden.
Inte när det står något i källaren som inte kräver det.
Aspen-bensin luktar mindre och innehåller mindre svavel (om jag minns rätt?), så lite bättre än vanlig bensin. Har en gammal harv från -84 med skeva hjul och utan "självgående-funktion", ger ju bra motion i alla fall. Men tja, vi har grannskapets längsta grässtrån om man säger så.. :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?