Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jos
Jag har ryggsjalat! Trots snart 4 år på SB var det första gången jag lyckades knyta upp ett barn i långsjal på ryggen. Sjal på magen, visst. Sele på ryggen, visst. Men långsjal på ryggen, nä det har verkat så svårt att jag knappt provat mer än ett par gånger förut. Men idag lyckades jag helt själv knyta upp (den mycket samarbetsvilliga) snart fyraåringen i sjal på ryggen. Inte så märkvärdigt här på SB, men för mig är det något att vara stolt över. :tumup:

Vad tyckte då barnet i fråga? Jo, hon mös och trivdes och berömde min förmåga att knyta upp barn på ryggen! :loving: :heart:

Knytningen vet jag inte vad den kallas, men jag så Supermamman knyta den för ett par veckor sedan.

Jag vet inte om det här är rätt forumdel att posta i, men det får duga!
Användarens profilbild
Av kristinek
:vågen: :tumup:
Av Jos
Mårbacka skrev::vågen: :vågen:

:kamera:

Jo, alltså, jag tog nån sorts bild, men vet inte om jag törs visa upp den knytningen, och dessutom vet jag inte hur man lägger upp bilder. Har liksom inte riktigt nån stans att lägga den heller.
Av Supermamman
Hurra! Bra jobbat! Nästa gång vi ses får vi då se lillan på ryggen kanske?

Tror att det var en enkel ryggsäck jag visade dig, den har jag börjat knyta när jag bara snabbt ska få upp lillan en kort sväng. Tycker inte att det avlastar så där jättebra om jag ska bära länge, men för kortare bärstunder så är den ju himlans enkel faktiskt.

Kul att stordottern gillade det och till och med gav beröm till mamma.

:tumup: :D
Av Jos
Nja, vi får väl se när jag vågar mig på att ryggsjala lillan, och när jag lyckas med det.

Ja, enkel ryggsäck låter som ett rimligt namn på knytningen! Jag skulle nog inte heller vilja bära så länge i den (särskilt inte fyraåringen), men om jag övar lite mer på den knytningen och får upp flytet kanske jag törs testa nån anna variant sen!
Användarens profilbild
Av keah
:vågen: Det låter som att du nog kunde ha lagt tråden under Det ska vi fira. :tumup:
Av Jos
Ja, Keah, det kunde jag helt klart! :vågen:

Jag surfade runt lite igår och kom fram till att det inte riktigt var en enkel ryggsäck jag knöt, för istället för att dra sjal runt armarna som ryggsäcksremmar drog jag den i kors över bröstet. Vet inte vad den kallas, eller om det bara är en variant på enkel ryggsäck, kanske.
Användarens profilbild
Av Emor
Heja! :vågen:

Inspirerad utav bla. denna tråden ryggsjalade jag också idag med hjälp utav youtube och sambon.
Av Jos
Härligt Emor!

Nu kan jag även glädjas åt att ha inspirerat nån mer till ryggsjalande!
Av Supermamman
Det är helt enkelt en enkel ryggsäck med kryss över bröstet...
En variant som är mycket mer bekväm än att ha bara runt axlarna tycker jag. Avlastar skönare och bättre.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?