Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ellasario
i ett byte fick jag ett superfint orange lingarn, tunt, lite strävt..men vad gör jag av det?
spontant tänkte jag en nätkasse, men möänster?
förslag på nåt annat?
gärna något man kan ha på sig.....
Användarens profilbild
Av MuuM
Kvarnkvik tipsade om en jättefin nätkasse som jag gjorde. Den blir nog perfekt i orange. Jag letar länk och återkommer.
Användarens profilbild
Av Fryle
Lindiwe skrev:disktrasor kanske?
Disktrasor säger jag med.

Lintowgarn är inte riktigt som vanligt lingarn, så frågan är hur hållbar en sådan kasse blir? Och eftersom det är lite strävt, så om du vill göra något att ha på dig kanske det inte ska vara närmast kroppen? Annars kanske ett linne/top kan vara fint.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
MuuM skrev:http://www.randomhouse.com/crown/potter ... on_bag.pdf

Jag gjorde min i blått lingarn och har den alltid nedstoppad i handväskan. Det går i hur mycket som helst! De mystiska maskorna finns beskrivna på youtube och är inte alls svåra. Kör!
Hur tunt garn hade du då?
Jag har ungefär hur mycket lingarn som helst - men allt är så tunt att det blir ganska löst även med rätstickning på st 2... Det känns som att det blir lite för klent till en kasse.
Användarens profilbild
Av MuuM
Kaffemoster skrev:
MuuM skrev:http://www.randomhouse.com/crown/potter ... on_bag.pdf

Jag gjorde min i blått lingarn och har den alltid nedstoppad i handväskan. Det går i hur mycket som helst! De mystiska maskorna finns beskrivna på youtube och är inte alls svåra. Kör!
Hur tunt garn hade du då?
Jag har ungefär hur mycket lingarn som helst - men allt är så tunt att det blir ganska löst även med rätstickning på st 2... Det känns som att det blir lite för klent till en kasse.
Oj... Jag stickar en disktrasa med det nu på ca 4,5 och det är lite för tjocka stickor. Skulle tro att det passar perfekt till stickor 3,5.
Användarens profilbild
Av Ellasario
Garnet är supertunt, en tråd liksom, aningen stickigt och strävt....
Jag vill inte göra trasor, det skulle kännas som att förstöra det, liksom...
Äsch ja vet inte riktigt...
Jag har redan bambutrasor liksom, behöver inga fler...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?