Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av plutteli
esarina skrev:
plutteli skrev:Jag har ju precis kommit på vad jag ska göra och somliga av er är klara :shock: Inte riktigt bra för prestationsångesten 8)
Förlåt. För mig bara slumpade det sig så.
Lugnt, den hade kommit oavsett ;)
Användarens profilbild
Av Safireee
Safireee skrev:Funderar och funderar. Var ute på stan för att samla lite inspiration idag t o m. Vill liksom inte bara göra något "vanligt" utan vill att det ska vara lite extra roligt och en liten utmaning för mig själv, t ex att lära mig en ny teknik. Men det känns ju alltid lite sådär ångestfyllt innan jag kommit på vad jag ska göra, så snart lossnar det hoppas jag.
(igår kände jag nästan för att skita i alltihop, men det känns ju lite dumt eftersom jag är initiativtagare till majbytet! :hide:)(men det är nog bara en del av processen, så ingen fara!)
Och nu kom jag på det!
:tumup:
Av Smultronbarn
Jag har också kommit på vad jag ska göra. Men måste pejla lite i tråden och se om det kan tänkas passa min mottagare först... 8) <--- hemlig-agent-glasögonen på
Användarens profilbild
Av Fjärilen
Jag hade kommit på vad jag skulle göra men sen så "råkade" jag åka bort... Ingen fara så men symaskinen är ju kvar hemma så det får bli till att komma på nått stickat eller virkat istället men jag grunnar och är nog på G snart. Tänkte en tur på stan imon och glo material. =)
Användarens profilbild
Av kristinek
Nu börjar jag bli stressad :whut:. Tänk tänk tänk... :P
Av Smultronbarn
Jag ligger hemma och är dunderförkyld, så har inte hunnit börja ännu. Men jag vet vad jag ska göra i alla fall. :tumup:
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag har påbörjat, förkastat, tänkt om... Är inte helt säker på vad det blir i slutändan.

Dessutom åker jag bort på måndag, mellanlandar en timme hemma på fedag och är sedan borta tre dagar till för att komma hem på kvällen den 27, sedan jobb, jobb och jobb... Men på något vis ska det bli ett byte med, men ingen ska förvänta sig något innan deadline...
Användarens profilbild
Av Fjärilen
Fryle skrev:Jag har påbörjat, förkastat, tänkt om... Är inte helt säker på vad det blir i slutändan.

Dessutom åker jag bort på måndag, mellanlandar en timme hemma på fedag och är sedan borta tre dagar till för att komma hem på kvällen den 27, sedan jobb, jobb och jobb... Men på något vis ska det bli ett byte med, men ingen ska förvänta sig något innan deadline...
Precis som jag nästan. Jag kommer hem den 29 typ så därför jag kör på virkat =)
Användarens profilbild
Av Fryle
Fjärilen skrev:
Fryle skrev:Jag har påbörjat, förkastat, tänkt om... Är inte helt säker på vad det blir i slutändan.

Precis som jag nästan. Jag kommer hem den 29 typ så därför jag kör på virkat =)
Ja, virkning kanske vore bättre...
Användarens profilbild
Av glis
Jag tycker att det snackas för lite i den här tråden. Själv kan jag itne snacka för jag är rädd att min mottagare skall avslöja mig men eftersom ni andra (de flesta) är tysta tror jag att ni är upptagna med att pyssla och får JÄTTEPRESTATIONSÅNGEST!
Av Smultronbarn
Oh nej, jag har fullt upp med att snyta mig just nu. :wink: Men när jag är frisk då ska det pysslas mellan tentorna. :tumup:
Användarens profilbild
Av kristinek
Jag är osäker på om jag kommer hinna. Hade helt förträngt att jag borde skriva tenta snart :hmm: . Kämpar för att hinna iaf!
Av Smultronbarn
Som svar på mängden pysslade saker: Jag kommer att pyssla två mindre saker (som typ två grytlappar) men som i sig tar rätt lång tid för mig att fixa. Annars hade jag nog valt typ ett förkläde.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 14
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?