Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

kristinek skrev:
ellla skrev:
kristinek skrev:Börjar bli orolig för mitt första paket. Hoppas det kommit fram som det ska!
Till mig!!!
Det hittades nu :)
Det har varit lite mycket, och svärmor hade varit här och lagt undan posten :)

Tack!

Ett superfint silverhänge som ett löv och ett gäng snygga rispåsar finns numera här :)
Vilken tur att det hittade fram :vågen:. Man vet ju aldrig med posten tänkte jag :P.
Posten gjorde nog sitt jobb :)

Och smycket är jättefint! Är det i silverlera?
ellla skrev:
kristinek skrev:
ellla skrev:
kristinek skrev:Börjar bli orolig för mitt första paket. Hoppas det kommit fram som det ska!
Till mig!!!

Tack!

Ett superfint silverhänge som ett löv och ett gäng snygga rispåsar finns numera här :)
Vilken tur att det hittade fram :vågen:. Man vet ju aldrig med posten tänkte jag :P.

Min mamma håller små kurser på sitt jobb ibland i att göra smycken med silverlera(mest har de egentligen glasverkstad där man gör skålar och sånt). Men jag har dålig koll, kommer mest dit och pysslar utan att lyssna på teorin :rodna:. Tror det är som silverlera, men lite mer flytande form så det kan penslas på t ex löv och blommor :hmm:. Vi har experimenterat en del och jag har lyckats bäst just med löven, blommorna är mamma bättre på :fnissa:.
Och vad kul att du gillar det :)!
kristinek skrev:
ellla skrev:
kristinek skrev:
ellla skrev:
Till mig!!!

Tack!

Min mamma håller små kurser på sitt jobb ibland i att göra smycken med silverlera(mest har de egentligen glasverkstad där man gör skålar och sånt). Men jag har dålig koll, kommer mest dit och pysslar utan att lyssna på teorin :rodna:. Tror det är som silverlera, men lite mer flytande form så det kan penslas på t ex löv och blommor :hmm:. Vi har experimenterat en del och jag har lyckats bäst just med löven, blommorna är mamma bättre på :fnissa:.
Är inte säker men tror att det kallas silverpaste
AnKa skrev:
kristinek skrev:
ellla skrev:
kristinek skrev:
ellla skrev:
Till mig!!!

Tack!

Är inte säker men tror att det kallas silverpaste
Låter bekant, så det var det nog :tumup:.
Hade bilder, men nu verkar min mobil ha slarvat bort dom :roll:.
Det gick så segt med en grejjen jag gjorde, så nu blir det lite annat istället. Bonuspresenten är dock färdig! :tumup: Räknar med att skicka på fredag.
AnKa Skickat / Fått
Ellla Ej Skickat / Ej Fått
Fryle Skickat / Fått
Kesti Skickat / Fått
kristinek Skickat*2 / Fått
Maddemoa Skickat / Ej Fått
nico tackar Kristinek / Ej Fått
noranora Skickat / Fått
puppan Ej Skickat / Ej Fått
Safireee Skickat / Fått
Saralj Skickat / Fått
Smultronbarn Ej Skickat / Fått
Snurrfian Skickat / Fått
För att ändra din status - Tryck Citera, ta bort [quote]-delarna i början och slutet samt ändra textfärg till grön: #008000
AnKa Skickat / Fått
Ellla Ej Skickat / Ej Fått
Fryle Skickat / Fått
Kesti Skickat / Fått
Maddemoa Skickat / Fått
noranora Skickat / Fått
Safireee Skickat / Fått
Saralj Skickat / Fått
Snurrfian Skickat / Fått
För att ändra din status - Tryck Citera, ta bort [quote]-delarna i början och slutet samt ändra textfärg till grön: #008000
Ligger hemma och är dunderförkyld just nu. :( Ska försöka orka pyssla klart det sista imorrn så kanske maken hinner till posten på måndag. (Jag lovar att sprita händerna innan pyssel så att ingen eventuell smitta kan rymma med.)

Förlåt kära mottagare för all väntan! Jag ska stoppa i lite extra godsaker (köpta) i paketet som bonus. :tumup:
Slog mig att jag borde följa upp det här bytet. Har alla fått? :hmm:
Ser ovan att Ella skickat och fått(det visste jag ju eftersom det var från mig), så ändrade i listan. Har puppan och nico fått? :hmm:

AnKa Skickat / Fått
Ellla Skickat / Fått
Fryle Skickat / Fått
Kesti Skickat / Fått
Maddemoa Skickat / Fått
noranora Skickat / Fått
Safireee Skickat / Fått
Saralj Skickat / Fått
Snurrfian Skickat / Fått
Japp Puppan har fått! ;) Det var jag som skickade till henne och hon har lagt upp bilder på att det har kommit fram! :D
Snurrfian skrev:Japp Puppan har fått! ;) Det var jag som skickade till henne och hon har lagt upp bilder på att det har kommit fram! :D
:tumup:
Kollade enbart sista sidan och listan.
Fryle skrev:
Kesti skrev:Mitt är skickat idag. Hoppas verkligen min mottagare får det snabbt, det bör inte ligga för länge inpackat. Dumt av mig att inte skriva upp adressen så jag kunnat skicka i måndags :| . Hoppas mottagaren inte blir alltför besviken, det blev ett helt annat sorts pyssel än jag tänkt pga symaskinshaveri.
Idag fick jag en jättefin decoupagedekorerad kruka med en pelargonstickling som fått jord om rötterna nu. Tack Kesti! :heart:
Jag är inte så himla snabb med bilder och nu funkar ju inte Pixbox. Idag har jag registrerat mig på Photobucket, får se hur det funkar. Här är i alla fall en bild på krukan och pelargonen jag fick i bytet:
Bild

(Nu ska jag bara försöka få den att överleva också... :roll: )
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?