Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av norkmedoo
AnnaPanna skrev:Efter att ha klämt och känt på ett bärskydd, har jag blivit lite mer nyfiken på den. Så nu undrar jag följande: För det första var hittar man billiga sådana :oops: ? Sedan, när kan man använda den? dvs i vilka väder och hur mkt kläder kan barnet ha under och är det enkelt att få de vattentäta om de inte redan är det?
Är det bekväma/enkla att bära? Måste man fixa mkt med den för att få på sig den?

Har tittat lite på olika bärjackor/ponchos men sådana hade jag inte vågat köpa för då hade min make svimmat när han fått höra om priset :lol:
(Även om det hade varit bra andrahandsvärde)

Jag är totalt ohändig och kan inte fixa till ngt själv heller så då återstår det bara till att köpa ngt.

Så vad har ni för tips och idér? Vill ju gärna kunna bära sjal i vinter men vill inte bli insnöad eller komma hem blöt av snön, samt ha en lika blöt och eländig bebis, eller använder man vagnen då?
- kanske har babydesign fortfarande rea?
- man kan nog använda den vid väldigt olika väder beroende på vad man tar på bebisen under :wink: .
vet inte om den är vattentät men jag tycker den är väldigt lätt, mjuk och smidig och fungerar
som ett ytterlager/vindskydd med fleecefoder, men det är inte ett ytteplagg för nån polarexpedition
- borde fungera lika bra till selar

nu bor jag i stan och kommer inte pulsa i snö ens till affären... men blåser gör det och då känns den skön.
OCH ett annat stooort pluss är att min man också kan använda den :D
sen så kan du ju använda den både på magen med din jacka öppen eller med sjalen och bärskyddet
utanpå dina ytterkäder och då även på ryggen.

jag tycker den är väldigt flexibel och prisvärd
Av Signatur
Jag har en ERGOsele och tycker att bärskyddet hamnar för långt ut när man bär i den. Blir ett jätteglapp vid babyns huvud och mot mitt bröst/hals.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Babydesign har fortfarande rea på den enligt hemsidan iaf. 275:-
(kikade nyss)
Annars så får du väl anlita nån som kan sy ett åt dig.
Jag har sytt ett som jag använder rätt flitigt nu pga att mammahappy inte ville köpa det av mig. :)
Användarens profilbild
Av Ina
Mössa och fusk polo och halsduk på mig sedan är det klart är det riktigt bisters så for hon tossor på också men jag tycker det har varit helt super!

När jag bär henne i ergon på ryggen så brukar jag ta på flecen efter som hon vill ha armarna utan för och peka på allt som kan vara intressant sedan har jag satt skyddet just under armarna ist för runt halsen bara att släppa på snodden.

Helt klart värt vart enda öre.
Användarens profilbild
Av zmurfan
AnnaPanna skrev:
zmurfan skrev: Annars så får du väl anlita nån som kan sy ett åt dig.
Jag har sytt ett som jag använder rätt flitigt nu pga att mammahappy inte ville köpa det av mig. :)
Betyder detta Zmurfan att du kanske har ett bärskydd till salu :wink: ?
Jag har inget till salu nu men vill du ha ett så nog kan jag sy ett. Skicka pm om du är intresserad. (pengar behövs alltid ;))
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?