Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har ett projekt på gång där vi ska göra solskydd över uteplatsen.

Till det behöver jag (många)rejäla öljetter med ganska stor diameter (minst 20 mm, gärna runt 30 mm), helst den variant som kallas "grommets" på engelska med extra tänder för att hålla i tyget.

Men jag kan banne mig inte hitta någon som säljer dessa och framförallt inte i storpack! Jag lär behöva runt 500 st för projektet...

:help:
Är det någon som har något tips på webshop, fysisk affär eller var sjutton jag kan tänkas hitta såna?
Jag har för mig att jag sett det på något ställedär som sålde och sydde gardiner. Tänk dig gardin med stora öljetter som träs direkt på en gardinstång. Har du den typen av affär nära dig? Annars tror jag också på segelmakare.
Ingen av de ställen jag har hittat säljer någon form av storpack. 10-15 st med verktyg blir lite jobbigt om man vill ha 4-500 st. Och så vill jag helst ha tandade öljetter i rostfritt. Jag tror att båtaffärer kan tänkas ha, men de lär väl få en chock om jag kommer och vill ha så många...

Nu hittade jag en grossist i Frankrike med exakt det jag söker som jag mailat och frågar om de skulle kunna tänka sig att sälja 2 lådor plus verktyg till en stackars svensk familj :lol:
På knagglig franska...

Jag hoppas på det bästa :D
camsch skrev:Ingen av de ställen jag har hittat säljer någon form av storpack. 10-15 st med verktyg blir lite jobbigt om man vill ha 4-500 st. Och så vill jag helst ha tandade öljetter i rostfritt. Jag tror att båtaffärer kan tänkas ha, men de lär väl få en chock om jag kommer och vill ha så många...

Nu hittade jag en grossist i Frankrike med exakt det jag söker som jag mailat och frågar om de skulle kunna tänka sig att sälja 2 lådor plus verktyg till en stackars svensk familj :lol:
På knagglig franska...

Jag hoppas på det bästa :D
Håller tummarna att det går vägen :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?