Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har nu införskaffat en vävd sjal, tidigare bara burit i trikåsjal. Och är klart imponerad över vilken skillnad det blir i avlastning. Här hemma är det ju inga problem, då kan jag "sopa golvet" när jag knyter sjalen, men jag flyttar ofta från babyskydd till sjal på parkeringar och andra ställen jag inte vill "sopa" (särskilt inte nu när det är så blött och geggigt ute). Det är ju inga problem med trikåsjalen, men nu önskar jag tips på hur jag ska göra med den vävda sjalen? Kan tilläggas att jag än så länge bara bär på magen.
Av Enid
Jag knöt ofta på sjalen löst, stoppade i barnet och drog åt och knöt ordentligt :tumup: . Hur löst man behöver knyta beror på hur stort barnet är och hur villigt det är att hålla ihop fötterna när smokingbältet ska på.
Det där dubbla krysset ska provas (även om min sjal inte är kort, men den kan ju alltid viras ett extra varv runt midjan)! Tänkte slippa köpa alltför många sjalar än så länge.... O är trots allt bara två månader, hittills köpt en sjal per månad han levt =) Blir dyrt att fortsätta så, även om suget finns....
Av Isadora
Jag knyter sjalen på samma sätt som en trikåsjal. Det fungerar jättebra. Efter några gånger lär man sig hur hårt man behöver knyta för att det ska bli så där riktigt bra. Känner mig ganska ensam om att knyta så. :lol: Det blir ju förståss inte lika snygt som vanligt omslutet.
Användarens profilbild
Av sus
Isadora skrev:Jag knyter sjalen på samma sätt som en trikåsjal. Det fungerar jättebra. Efter några gånger lär man sig hur hårt man behöver knyta för att det ska bli så där riktigt bra. Känner mig ganska ensam om att knyta så. :lol: Det blir ju förståss inte lika snygt som vanligt omslutet.
Så gjorde jag också när jag hade bebis.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?