Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Safireee skrev:Idag fick jag äntligen paket! En jättefin, vårig, virkad väska från SaraLj! :vågen: Försökte övertala dottern att den är min men fick gå halva vägen och säga att det är hela familjens för hon blev så här: :love: :mrgreen:
Tack så jättemycket SaraLj!
Ska försöka greja en bild också om du inte har en på lager SaraLj?
Här kommer väskan! Jättefint gammaldags blommigt mönster inuti. :)
Bild
kristinek skrev:Bild på innehållet i sångpåsen har jag(de ligger på själva påsen) :tumup:. Ni får komma ihåg att det här är pysslet som jag gjorde på väldigt kort tid eftersom Nico blev sjuk. :rodna: Kaninen var verkligen sista minuten då jag fick för mig att det skulle vara 5 saker i påsen.

Bild

Nu undrar jag ännu mer hur det går för det andra paketet som ju skickades tidigare :hmm:
Jättefin. En sådan ska jag nog sy en dag när jag har tid :) Jättebra kalaspresent, ju :tumup:
Safireee skrev:
Safireee skrev:Idag fick jag äntligen paket! En jättefin, vårig, virkad väska från SaraLj! :vågen: Försökte övertala dottern att den är min men fick gå halva vägen och säga att det är hela familjens för hon blev så här: :love: :mrgreen:
Tack så jättemycket SaraLj!
Ska försöka greja en bild också om du inte har en på lager SaraLj?
Här kommer väskan! Jättefint gammaldags blommigt mönster inuti. :)
Bild
Vårig och fin, förstår att dottern la beslag på den :D
Förlåt förlåt förlåt Man ska aldrig lita på att någon annan ska göra saker åt en... :cry: Jag skickade paketet med maken att han skulle posta eftersom jag själv har legat däckad med dåliga blodvärden och knappt kunnat stå upp utan att bli yr. Idag var jag äntligen bättre och kunde själv köra till sjukhuset för att lämna nya blodprover, och vad hittar jag i bilen om inte paketen som maken skulle posta. :evil: Både till det här bytet och choklad-the och garnbytet. Men nu är det iväg och jag hoppas att det ska vara framme imorgon. :rodna:
Hoppas att min bytes kompis kan förlåta mig.
noranora skrev:
AnKa skrev:
puppan skrev:Det stämmer att det var från mig smultronbarn, jag glömde att lägga i lappen. :D :roll:

Bild

Sydd i vaxduk fr Åhléns.
Jag hade tänkt att göra ngn typ av knäskydd men fick inte till det riktigt.
Så fint! :love:
:iagree:
Japp! :D
Oj, jag skäms, men det kommer nogatt dröja veckan ut innan mitt paket kommer på lådan... :oops: Men jag har hittat lite bonusgrejjer att stoppa i till min mottagare! :tumup:
Åh vilken fin post jag fick idag! :vågen:
Sittunderlägg och muggvärmare från snurrfian.
Så perfekt på många sätt, bl a är jag väldigt noga med att inte bli kall om rumpan och då är väl inget så bra dom ett eget sittunderlägg :app:
Och kaffe dricker jag jämt :lol:

Bild
Åh vad bra att det kom fram idag! :vågen: Fy vilket dåligt samvete jag fick när jag hittade paketet i bilen. :rodna: Muggvärmaren var som sagt en chansning! Hoppas att den fungerar någorlunda ialla fall! :lol:
AnKa Skickat / Fått
Ellla Ej Skickat / Ej Fått
Fryle Skickat / Fått
Kesti Skickat / Fått
kristinek Skickat*2 / Fått
Maddemoa Skickat / Ej Fått
nico Ej Skickat / Ej Fått
noranora Skickat / Fått
puppan Ej Skickat / Ej Fått
Safireee Skickat / Ej Fått
Saralj Skickat / Fått
Smultronbarn Ej Skickat / Fått
Snurrfian Skickat / Fått
För att ändra din status - Tryck Citera, ta bort
-delarna i början och slutet samt ändra textfärg till grön: #008000
Snurrfian skrev:Åh vad bra att det kom fram idag! :vågen: Fy vilket dåligt samvete jag fick när jag hittade paketet i bilen. :rodna: Muggvärmaren var som sagt en chansning! Hoppas att den fungerar någorlunda ialla fall! :lol:
Jo men syns det inte att det är en mugg i på bilden?
Jag hade en udda Filippa k-mugg, den passade precis :tumup:
AnKa Skickat / Fått
Ellla Ej Skickat / Ej Fått
Fryle Skickat / Fått
Kesti Skickat / Fått
kristinek Skickat*2 / Fått
Maddemoa Skickat / Ej Fått
nico Ej Skickat / Ej Fått
noranora Skickat / Fått
puppan Ej Skickat / Ej Fått
Safireee Skickat / Fått
Saralj Skickat / Fått
Smultronbarn Ej Skickat / Fått
Snurrfian Skickat / Fått
För att ändra din status - Tryck Citera, ta bort [quote]-delarna i början och slutet samt ändra textfärg till grön: #008000
puppan skrev:
Snurrfian skrev:Åh vad bra att det kom fram idag! :vågen: Fy vilket dåligt samvete jag fick när jag hittade paketet i bilen. :rodna: Muggvärmaren var som sagt en chansning! Hoppas att den fungerar någorlunda ialla fall! :lol:
Jo men syns det inte att det är en mugg i på bilden?
Jag hade en udda Filippa k-mugg, den passade precis :tumup:
Jodå, men jag tänkte om det fungerar som värmare och att dricka oxå! ;) Utan att trassla till kaffedrickande. :lol:
kristinek skrev:Börjar bli orolig för mitt första paket. Hoppas det kommit fram som det ska!
Till mig!!!
Det hittades nu :)
Det har varit lite mycket, och svärmor hade varit här och lagt undan posten :)

Tack!

Ett superfint silverhänge som ett löv och ett gäng snygga rispåsar finns numera här :)
ellla skrev:
kristinek skrev:Börjar bli orolig för mitt första paket. Hoppas det kommit fram som det ska!
Till mig!!!
Det hittades nu :)
Det har varit lite mycket, och svärmor hade varit här och lagt undan posten :)

Tack!

Ett superfint silverhänge som ett löv och ett gäng snygga rispåsar finns numera här :)
Vilken tur att det hittade fram :vågen:. Man vet ju aldrig med posten tänkte jag :P.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?