Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av filijox
Tack så mycket för tipsen! Nu har jag klippt till en bit resår, men sy får vänta eftersom jag visst har symaskinen här i Mölnbo och pedalen i Handen. :hellu: :duh:
Användarens profilbild
Av puppan
Jag har sytt en applikation på en tröja och sytt på några pärlor med björntråd.
Tråden är knuten med dubbelknytar på avigsidan.
Tror ni att det håller för att tvättas?
Funderar på att stryka på vlieseline på baksidan så inte tråden/knuten nöts v
Användarens profilbild
Av tweed
glis skrev:Fryle: enda gången jag har sett Güterman billigt är på torget i Jönköping och det var många år sedan.
Är det inte Gutermann vi har köpt i den där stora korgen på A&H också :lol: Fast lite dåligt färgutbud och inte så smidigt att åka dit och handla :roll:
Användarens profilbild
Av glis
kvarnkvik skrev:
glis skrev:Fryle: enda gången jag har sett Güterman billigt är på torget i Jönköping och det var många år sedan.
Är det inte Gutermann vi har köpt i den där stora korgen på A&H också :lol: Fast lite dåligt färgutbud och inte så smidigt att åka dit och handla :roll:
Jo, det var det ju, men den fanns inte sist vi var där tror jag. Det var som jag minns det ungefär hundra olika rosa...
Användarens profilbild
Av tweed
glis skrev:
kvarnkvik skrev:
Jo, det var det ju, men den fanns inte sist vi var där tror jag. Det var som jag minns det ungefär hundra olika rosa...
Jag har mest en massa blå :lol:
Användarens profilbild
Av Fryle
kvarnkvik skrev:
Nu har jag beställt från Skapamer, åtminstone lite billigare än på andra ställen, men så råkade jag klicka hem lite annat också... :roll:
Fryle skrev:
kvarnkvik skrev:
Nu har jag beställt från Skapamer, åtminstone lite billigare än på andra ställen, men så råkade jag klicka hem lite annat också... :roll:
På Ohlssons kostar den 33:- :tumsup: Fast det finns inte så stor sortering på färger i webbutiken, dessvärre.
Användarens profilbild
Av Fryle
Knyttet & K skrev:
Fryle skrev:
kvarnkvik skrev:
På Ohlssons kostar den 33:- :tumsup: Fast det finns inte så stor sortering på färger i webbutiken, dessvärre.
Tack, ska kolla deras webshop, för jag tror inte de har butik här i närheten.
Användarens profilbild
Av Fryle
melon skrev:
Fryle skrev:Förresten, vilka andra sytrådar räknas som "bra", förutom Gütermann?
Falk och coats :tumup:
Falk är min nya maskin tyvärr lite skeptisk till. :?
Coats ska jag kolla upp. :tumup:
  • 1
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 169
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?