- tor maj 03, 2012 16:55
Undrar om man hinner få en smaskig choklad lagom till fredagsmyset imorgon? 

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
noranora skrev:I dag fick jag ett superfint paket med härligt regnbågsgarn, en chokladkaka som jag är väldigt sugen på (och två små runda) och så viol/lakritste som jag ska dricka min andra kopp av nu (jättegott, jag älskar viol och lakrits i kombination, men hade ingen aning om att det fanns som te). Så tack tack tack!!Vad kul att du tyckte om det! Teet blandade de till på plats i affären, hälften viol och hälften lakrits. Har inte smakat det själv men tänkte att det kunde vara gott och chansade på att du också skulle tycka det!
Bild kommer (har fotat, men inte tömt kameran).
Miltonia skrev:Aha, vad smart. Har aldrig tänkt på att man kan blanda sånoranora skrev:I dag fick jag ett superfint paket med härligt regnbågsgarn, en chokladkaka som jag är väldigt sugen på (och två små runda) och så viol/lakritste som jag ska dricka min andra kopp av nu (jättegott, jag älskar viol och lakrits i kombination, men hade ingen aning om att det fanns som te). Så tack tack tack!!Vad kul att du tyckte om det! Teet blandade de till på plats i affären, hälften viol och hälften lakrits. Har inte smakat det själv men tänkte att det kunde vara gott och chansade på att du också skulle tycka det!
Bild kommer (har fotat, men inte tömt kameran).
zmurfan skrev:Nä, du köpte inget från mina får. Skulle tro på Eskimo från Drops om jag kommer ihåg rätt.Grönöga skrev:Mig!Fick gooood choklad med citronsmak och fin fina ullgarner + ett blågrönt till en såndär can can scarf. Teet ska jag smaka på ikväll! Men från vem?
Jag glömde skriva ett kort till paketet.
Det gula och gröna är från solängels får.
Själv fick jag en Marabou choklad, lust och fägring the och 2 nystan med regnbågsull. Fint och mjukt var det. Undrar vad jag ska göra med det? Och vem det var från? Kan det vara tk81?
Tack så mycket!
Safireee skrev:Borde ju dimpa ner massa paket idag och på måndag om det är 2 som inte skickat men 7 som inte fått. Hoppas inte posten strular bara... *vaktar ivrigt brevlådan* (jag behöver te idag, så trött som jag är)Hoppas det! Jag behöver choklad! Och det är närmare till brevlådan än till affären...![]()
solängel skrev:Det var av de där stuvarna. Från dig var de i alla fall.zmurfan skrev:Nä, du köpte inget från mina får. Skulle tro på Eskimo från Drops om jag kommer ihåg rätt.Grönöga skrev:Mig!Fick gooood choklad med citronsmak och fin fina ullgarner + ett blågrönt till en såndär can can scarf. Teet ska jag smaka på ikväll! Men från vem?
Själv fick jag en Marabou choklad, lust och fägring the och 2 nystan med regnbågsull. Fint och mjukt var det. Undrar vad jag ska göra med det? Och vem det var från? Kan det vara tk81?
Tack så mycket!
zmurfan skrev:Ja, jag hade inget hemspunnet i stuvarna, så då är det inte från mina får.solängel skrev:Det var av de där stuvarna. Från dig var de i alla fall.zmurfan skrev:Nä, du köpte inget från mina får. Skulle tro på Eskimo från Drops om jag kommer ihåg rätt.Grönöga skrev:Mig!Fick gooood choklad med citronsmak och fin fina ullgarner + ett blågrönt till en såndär can can scarf. Teet ska jag smaka på ikväll! Men från vem?
Tack så mycket!
Andelle skrev:Ojojoj, vilket paket, kunde nog inte blivit bättre ens om jag skickat till mig själv![]()
Från Grönlandfick jag superfint ullgarn i perfekt grön nyans, min favoritchoklad med saltflingor och Masala Chai, kryddigt te är mums och jag älskar grönt
stort tack!!
Grönöga skrev:"råkade"Andelle skrev:Ojojoj, vilket paket, kunde nog inte blivit bättre ens om jag skickat till mig själv![]()
Från Grönlandfick jag superfint ullgarn i perfekt grön nyans, min favoritchoklad med saltflingor och Masala Chai, kryddigt te är mums och jag älskar grönt
stort tack!!
Åh vad bra det blev! Och vilken tur att du gillade garnet, var och köpte annat också men så råkade jag börja sticka med det själv
![]()
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?