Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
melon skrev:glis skrev: Mina vantar!SnyggaHur binder du?
melon skrev:Märks det att jag är lite ivrig?Snygg topp på vantarna![]()
Kolla vilken fin avslutning på nålbundna vantar:
http://hibernaatio.blogspot.se/2011/10/ ... e.html?m=1
Juliusdotter skrev:Jag tyckte flätborden var snyggast, det blev en gigantiskt bild så det jag ville visa syns inte på min skärmmelon skrev:Märks det att jag är lite ivrig?Snygg topp på vantarna![]()
http://hibernaatio.blogspot.se/2011/10/ ... e.html?m=1, de torde ju vara började nere från handleden med en sådan topp på vanten.
glis skrev:Är kolakaka Kvarnvik?melon skrev:glis skrev: Mina vantar!SnyggaHur binder du?
tacka, lite konstiga i formen är de som jag skrev i bloggen, men de passar i alla fall. Jag vet inte hur jag gör men har kollat i "Nålbindning 12 varianter" och tror att det är den de kallar för E, samma som "Dalbyvanten". Fast jag tycker inte att det ser ut så
Det var ett tag sedan de blev klarar och jag har nog inte nålbundit sedan dess. Kanske en aktivitet för sommaren? (Men kolakaka vill växtfärga)
melon skrev:Juliusdotter skrev:Jag tyckte flätborden var snyggast, det blev en gigantiskt bild så det jag ville visa syns inte på min skärmmelon skrev:Märks det att jag är lite ivrig?Snygg topp på vantarna![]()
http://hibernaatio.blogspot.se/2011/10/ ... e.html?m=1, de torde ju vara började nere från handleden med en sådan topp på vanten.
![]()
Här är hur flätan börjar, jag vet inte om den binds från toppen och ner eller om de bundit på ett extra varv innan flätan från uppläggningsvarvet.
Juliusdotter skrev:melon skrev:Juliusdotter skrev:Jag tyckte flätborden var snyggast, det blev en gigantiskt bild så det jag ville visa syns inte på min skärmmelon skrev:Märks det att jag är lite ivrig?Snygg topp på vantarna![]()
![]()
Här är hur flätan börjar, jag vet inte om den binds från toppen och ner eller om de bundit på ett extra varv innan flätan från uppläggningsvarvet.
flätan la jag inte ens märke till. Har själv bara lyckats göra ett par vantar själv med en sån snygg topp, men å andra sidan brukar jag börja mina vantar från toppen och då får de en annan form (i alla fall när jag gör dem).
glis skrev:Kolakaka är Anna. Hon är äntligen med på ett hörn nu när hon har barnJaha, jag trodde din iphone autocorrectade
melon skrev:Hmm, börjar med en remsa så lång jag vill att toppen skall vara bred, går sedan tillbaka och fortsätter sen runt runt, med ökningar där det behövs. Gick det att förstå???Juliusdotter skrev:melon skrev:Juliusdotter skrev:Jag tyckte flätborden var snyggast, det blev en gigantiskt bild så det jag ville visa syns inte på min skärmmelon skrev:Märks det att jag är lite ivrig?Snygg topp på vantarna![]()
![]()
flätan la jag inte ens märke till. Har själv bara lyckats göra ett par vantar själv med en sån snygg topp, men å andra sidan brukar jag börja mina vantar från toppen och då får de en annan form (i alla fall när jag gör dem).
![]()
Aha, hur brukar du börja på vantoppen? Jag provade att börja med en lite oval och har en provlapp som ser ut som en vanttopp nu
Juliusdotter skrev:Då gör vi likadantmelon skrev:Hmm, börjar med en remsa så lång jag vill att toppen skall vara bred, går sedan tillbaka och fortsätter sen runt runt, med ökningar där det behövs. Gick det att förstå???Juliusdotter skrev:melon skrev:Juliusdotter skrev:Jag tyckte flätborden var snyggast, det blev en gigantiskt bild så det jag ville visa syns inte på min skärmmelon skrev:Märks det att jag är lite ivrig?Snygg topp på vantarna![]()
![]()
![]()
Aha, hur brukar du börja på vantoppen? Jag provade att börja med en lite oval och har en provlapp som ser ut som en vanttopp nu
glis skrev:Det är väl inget som hindrar att vi både växtfärgar och nålbinder?melon skrev:glis skrev: Mina vantar!SnyggaHur binder du?
tacka, lite konstiga i formen är de som jag skrev i bloggen, men de passar i alla fall. Jag vet inte hur jag gör men har kollat i "Nålbindning 12 varianter" och tror att det är den de kallar för E, samma som "Dalbyvanten". Fast jag tycker inte att det ser ut så
Det var ett tag sedan de blev klarar och jag har nog inte nålbundit sedan dess. Kanske en aktivitet för sommaren? (Men kolakaka vill växtfärga)
kolakaka skrev:Precis min åsiktglis skrev:Det är väl inget som hindrar att vi både växtfärgar och nålbinder?melon skrev:glis skrev: Mina vantar!SnyggaHur binder du?
Nått måste vi ju göra när vi inte rör om i grytorna!
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?