Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Att SB har krånglat hela dagen förstörde min ambition om att skicka idag :(. Kunde inte gå in och kolla adressen..men klar är jag iaf :tumup:.
kristinek skrev:Att SB har krånglat hela dagen förstörde min ambition om att skicka idag :(. Kunde inte gå in och kolla adressen..men klar är jag iaf :tumup:.
Ja, typiskt att det var just i dag. Mina paket är packade och klara, men kom inte heller iväg i dag. Men nu har de fått adress och i morgon åker jag till posten.
noranora skrev:
kristinek skrev:Att SB har krånglat hela dagen förstörde min ambition om att skicka idag :(. Kunde inte gå in och kolla adressen..men klar är jag iaf :tumup:.
Ja, typiskt att det var just i dag. Mina paket är packade och klara, men kom inte heller iväg i dag. Men nu har de fått adress och i morgon åker jag till posten.
Jag ska se till att vara lika smart och skriva ner adressen på stört :D
noranora skrev:
Samma problem här :( .
Lilleman fick feber igårkväll så jag har inte hunnit klart d et sista. Blir hemma med honom i morgon också, å i övermorgon är det kalas... :roll: Men ska försöka imorrn, å så får maken posta i stan! :tumup: Ursäkta att det bli senare än jag tänkt.
AnKa Skickat / Fått
Ellla Ej Skickat / Ej Fått
Fryle Skickat / Ej Fått
Kesti Ej Skickat / Ej Fått
kristinek Skickat*2 / Fått
Maddemoa Skickat / Ej Fått
nico Ej Skickat / Ej Fått
noranora Ej Skickat / Fått
puppan Ej Skickat / Ej Fått
Safireee Skickat / Ej Fått
Saralj Ej Skickat / Ej Fått
Smultronbarn Ej Skickat / Ej Fått
Snurrfian Ej Skickat / Fått
För att ändra din status - Tryck Citera, ta bort [quote]-delarna i början och slutet samt ändra textfärg till grön: #008000

Nu har även mitt andra paket kommit iväg. Det blev lite hastigt fixat, hade nog vart mycket snyggare grejer om jag hade haft mer tid. Hoppas mottagaren uppskattar själva idéen iaf. Det går att bygga vidare på den om man vill :).
AnKa Skickat / Fått
Fryle Skickat / Ej Fått
Kesti Ej Skickat / Ej Fått
noranora Skickat / Fått
För att ändra din status - Tryck Citera, ta bort [quote]-delarna i början och slutet samt ändra textfärg till grön: #008000
Mitt är skickat idag. Hoppas verkligen min mottagare får det snabbt, det bör inte ligga för länge inpackat. Dumt av mig att inte skriva upp adressen så jag kunnat skicka i måndags :| . Hoppas mottagaren inte blir alltför besviken, det blev ett helt annat sorts pyssel än jag tänkt pga symaskinshaveri.
AnKa Skickat / Fått
Fryle Skickat / Ej Fått
Kesti Skickat / Ej Fått
noranora Skickat / Fått
AnKa Skickat / Fått
Fryle Skickat / Ej Fått
Kesti Skickat / Ej Fått
noranora Skickat / Fått
Saralj Skickat / Fått
Fick en trave fina kort idag och ett sött nålfiltat litet fågelbo med fågel vilket genast älsta sonen la beslag på och satte på toppen av sin borg.
Bild
(den gula fågeln har hitintills varit borgens ända fågel.... :-))
SaraLj skrev:Fick en trave fina kort idag och ett sött nålfiltat litet fågelbo med fågel vilket genast älsta sonen la beslag på och satte på toppen av sin borg.
Bild
(den gula fågeln har hitintills varit borgens ända fågel.... :-))
Vad söt han är, klart det ska bo fåglar högst upp på borgen :loving:
Börjar bli orolig för mitt första paket. Hoppas det kommit fram som det ska!
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 18
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?