Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

AnKa Skickat / Fått
Ellla Ej Skickat / Ej Fått
Fryle Skickat / Ej Fått
Kesti Ej Skickat / Ej Fått
kristinek Ej Skickat / Fått
Maddemoa Skickat / Ej Fått
nico Ej Skickat / Ej Fått
noranora Ej Skickat / Fått
puppan Ej Skickat / Ej Fått
Safireee Skickat / Ej Fått
Saralj Ej Skickat / Ej Fått
Smultronbarn Ej Skickat / Ej Fått
Snurrfian Ej Skickat / Fått
För att ändra din status - Tryck Citera, ta bort [quote]-delarna i början och slutet samt ändra textfärg till grön: #008000

:vågen: Jag fick ett jättefint smyckessätt av AnKa igår när jag kom hem från cellgiftsbehandlingen, helt underbart uppiggande! :heart: Jag har mitt klart, jag ska bara packa och försöka få någon att skicka det åt mig... :?
kristinek skrev:Idag fick jag paket från Safireee :vågen:. Jättefina lekblommor till William och ett snyggt armband!! :tumup:

Safireee: Armbandet passar kanon, jag har rätt små handleder..så inte ens i närheten av att vara litet :tumup:. Kanonfina färger :loving: .
Vad kul att du gillar grejerna! :) Här kommer bilder:
Bild
Virkade blommor på frihand (med piprensare i stjälkarna och de blev tyvärr rätt gängliga, men en hög vas gör nog susen!)
Bild
Ett blommigt armband

Vad skönt att armbandet passade, så svårt att veta hur långt man ska göra det eftersom alla är så olika. Jag har också väldigt smala handleder, så mina armband brukar bli små.
AnKa Skickat / Fått
Ellla Ej Skickat / Ej Fått
Fryle Skickat / Ej Fått
Kesti Ej Skickat / Ej Fått
kristinek Skickat / Fått
Maddemoa Skickat / Ej Fått
nico Ej Skickat / Ej Fått
noranora Ej Skickat / Fått
puppan Ej Skickat / Ej Fått
Safireee Skickat / Ej Fått
Saralj Ej Skickat / Ej Fått
Smultronbarn Ej Skickat / Ej Fått
Snurrfian Ej Skickat / Fått
För att ändra din status - Tryck Citera, ta bort [quote]-delarna i början och slutet samt ändra textfärg till grön: #008000
AnKa skrev:Bild
Det gjutna fatet fick jag från Maddemoa och armbandet och halsbandet fick resa till Snurrfian.
BildBild
Jag blev så inspirerad av temat så jag gjorde faktiskt en hel liten kollektion - kila gärna in på bloggen och titta.
:loving:
Jag är klar, men vi är på landet över långhelgen och min intention var att ta med mitt alster och skicka det härifrån för jag hann inte gå till posten hemma innan vi åkte.
Men jag glömde det hemma!! :shock:
Förlåt min käre mottagare men du kommer att få post från mig i slutet på nästa vecka. Jag ber om ursäkt!

Ska jag visa en bild nu tycker ni?
Jag kommer att skicka på måndag hoppas jag. :tumup: Ska försöka att äntligen få till det sista imorgon nu.
puppan skrev:Jag är klar, men vi är på landet över långhelgen och min intention var att ta med mitt alster och skicka det härifrån för jag hann inte gå till posten hemma innan vi åkte.
Förlåt min käre mottagare men du kommer att få post från mig i slutet på nästa vecka. Jag ber om ursäkt!

Jag tycker att det ör schyste att vänta med att visa bild tills mottagaren sett gåvan. Men jag säger inte att man måste göra så :wink:
AnKa skrev:
puppan skrev:Jag är klar, men vi är på landet över långhelgen och min intention var att ta med mitt alster och skicka det härifrån för jag hann inte gå till posten hemma innan vi åkte.

Jag tycker att det ör schyste att vänta med att visa bild tills mottagaren sett gåvan. Men jag säger inte att man måste göra så :wink:
:iagree:
Vet äntligen helt säkert vad jag ska göra till Nicos mottagare :tumup: :vågen: . Nu gäller det bara att sy och tänka i snabb takt så jag hinner skicka imorgon :).
kristinek skrev:Vet äntligen helt säkert vad jag ska göra till Nicos mottagare :tumup: :vågen: . Nu gäller det bara att sy och tänka i snabb takt så jag hinner skicka imorgon :).
:vågen: guldstjärna till dig, kristinek :love: !
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 18
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?