Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

AnKa Ej Skickat / Fått
Ellla Ej Skickat / Ej Fått
Fryle Skickat / Ej Fått
Kesti Ej Skickat / Ej Fått
kristinek Ej Skickat / Ej Fått
Maddemoa Skickat / Ej Fått
nico Ej Skickat / Ej Fått
noranora Ej Skickat / Ej Fått
puppan Ej Skickat / Ej Fått
Safireee Skickat / Ej Fått
Saralj Ej Skickat / Ej Fått
Smultronbarn Ej Skickat / Ej Fått
Snurrfian Ej Skickat / Ej Fått
För att ändra din status - Tryck Citera, ta bort [quote]-delarna i början och slutet samt ändra textfärg till grön: #008000
Sedan i fredags/lördags går magsjukan runt här. Inte sovit i flera nätter, många toa-besök och tvättmaskiner blir det. Jag kommer inte att bli klar i tid. Värre... Jag får börja om, eftersom jag sydde en del i sovrummet när lillmannen sov. Vill inte skicka magsjukan vidare.

Antingen måste min mottagare vänta lääänge (för pyssel kommer ej att vara prio 1) eller vi försöker få mig ur det hela. Den som skulle skicka till mig skickar i stället till min kompis :hmm:

Är s ledsen, men vi hänger nog några dagar till. Dvs jag kommer inte att hänga mycket här. :( Hoppas det löser sig på ngt sätt!
Nico skrev:Sedan i fredags/lördags går magsjukan runt här. Inte sovit i flera nätter, många toa-besök och tvättmaskiner blir det. Jag kommer inte att bli klar i tid. Värre... Jag får börja om, eftersom jag sydde en del i sovrummet när lillmannen sov. Vill inte skicka magsjukan vidare.

Antingen måste min mottagare vänta lääänge (för pyssel kommer ej att vara prio 1) eller vi försöker få mig ur det hela. Den som skulle skicka till mig skickar i stället till min kompis :hmm:

Är s ledsen, men vi hänger nog några dagar till. Dvs jag kommer inte att hänga mycket här. :( Hoppas det löser sig på ngt sätt!
Jag kan fixa nåt, känner mig på hugget :D. PMar dig!
Nicos byteskompis kan skicka till henne iaf, måste ju få lite krya-på-dig boost :tumup:.
AnKa Ej Skickat / Fått
Fryle Skickat / Ej Fått
kristinek Ej Skickat / Ej Fått
noranora Ej Skickat / Fått
För att ändra din status - Tryck Citera, ta bort [quote]-delarna i början och slutet samt ändra textfärg till grön: #008000
noranora skrev:I dag fick jag en jättefin solhatt och tygkasse! :loving: Tyvärr rev N sönder kuvertet när hon öppnade, så jag vet inte vem det var ifrån. Men tack tack tack för fint vårigt pyssel!!
Det var från mig. det ser man på den kassa trådspänningen :? . Solhatten gör sig kanske bäst med uppvikt brätte? Jag har ingen bild, eftersom jag inte kommer överens med pixbox sedan en tid. :evil:
Fryle skrev:
noranora skrev:I dag fick jag en jättefin solhatt och tygkasse! :loving: Tyvärr rev N sönder kuvertet när hon öppnade, så jag vet inte vem det var ifrån. Men tack tack tack för fint vårigt pyssel!!
Det var från mig. det ser man på den kassa trådspänningen :? . Solhatten gör sig kanske bäst med uppvikt brätte? Jag har ingen bild, eftersom jag inte kommer överens med pixbox sedan en tid. :evil:
Solhatten är helt perfekt med uppvikt brätte :tumup: Jag ska ta och fota sen. Hade visning av vår bostad igår så jag hittar typ ingenting just nu.
Idag fick jag paket från Safireee :vågen:. Jättefina lekblommor till William och ett snyggt armband!! :tumup:

Safireee: Armbandet passar kanon, jag har rätt små handleder..så inte ens i närheten av att vara litet :tumup:. Kanonfina färger :loving: .

Jag är nästan helt klar med mitt pyssel och tänker skicka imorgon. Då börjar jag på pysslet till Nicos mottagare, så det bör bli klart innan 30onde det med :).
AnKa Ej Skickat / Fått
Fryle Skickat / Ej Fått
kristinek Ej Skickat / Fått
Måste få till en liten systund i helgen. Ska bara röja lite plats på och ta fram sylådan först. 8)
Jag har fått tänka om helt. Min symaskin och jag vill inte alls samma sak just nu och jag lyckas inte laga :( . Så det blir ett något... okonventionellt "pyssel" från min sida. Hoppas det är ok med mottagaren 8) ...
AnKa Skickat / Fått
Fryle Skickat / Ej Fått
kristinek Ej Skickat / Fått
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 18
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?