Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

AnKa Ej Skickat / Fått
Ellla Ej Skickat / Ej Fått
Fryle Ej Skickat / Ej Fått
Kesti Ej Skickat / Ej Fått
kristinek Ej Skickat / Ej Fått
Maddemoa Skickat / Ej Fått
nico Ej Skickat / Ej Fått
noranora Ej Skickat / Ej Fått
puppan Ej Skickat / Ej Fått
Safireee Ej Skickat / Ej Fått
Saralj Ej Skickat / Ej Fått
Smultronbarn Ej Skickat / Ej Fått
Snurrfian Ej Skickat / Ej Fått
För att ändra din status - Tryck Citera, ta bort [quote]-delarna i början och slutet samt ändra textfärg till grön: #0080000
AnKa skrev:
Maddemoa skrev: Jag tar en chansning och skickar det jag ville skicka. Paketet fick följa med mamma hem så lägger hon det i rätt bur när hon jobbar på tisdag, det blir två mindre sorteringar på posten på så vis. Paketets innehåll är ömtåligt och jag hoppas att det kommer fram i en bit annars lovar jag att skicka något annat.
Paketet har kommit fram helt och fint. Det var ju ordentligt inpackat, tror att det tog tio minuter att packa upp :lol:
Ett jättefint fat/skål gjutet i betong som nu pryder sin plats på verandan. Jag tror kanske att det även kan funka som bad till våra undulater :D Bild kommer.
:vågen: Åh, så skönt att det kom fram i en bit :app: Ibland är posten inte helt värdelösa :tumup:
Roligt att du gillade det :vågen:
Bild Detta är inte fatet som AnKa fick men ett liknande som jag gjort.
Jag är nog typ klar, funderar på om jag ska skicka en del eller inte... Om den kommer att uppskattas eller rättare sagt om den fungerar som jag har tänkt... Jag ska fundera i helgen och skicka senast på tisdag, sen är jag däckad för ett tag framöver igen. ;)
Jag har fått för mig att jag ska ändra mig och göra nåt annat...kanske... :hmm:
kristinek skrev:Jag har fått för mig att jag ska ändra mig och göra nåt annat...kanske... :hmm:
Så tänkte jag också... efter att nästan ha tänkt färdigt och börjat med slutstadiet på pysslet... :roll:
Smultronbarn skrev:
kristinek skrev:Jag har fått för mig att jag ska ändra mig och göra nåt annat...kanske... :hmm:
Så tänkte jag också... efter att nästan ha tänkt färdigt och börjat med slutstadiet på pysslet... :roll:
Och jag har inte ens kommit på vad jag ska göra! :whut:
Fryle skrev:
Smultronbarn skrev:
Och jag har inte ens kommit på vad jag ska göra! :whut:
Tror jag ska testa att göra klart ursprungsidén ikväll, och funkar det inte så blir det min reservplan. 8)
Safireee skrev:Jag är inne på slutspurten nu, så jag kan nog snart skicka. :-) det blev en liten extragrej också.
Spännande! :app:
Efter att ha tvingats förkasta mina två första idéer tog jag mig samman igårkväll och gjorde lite pyssel. Hoppas det är ok med remake, för jag hittade ett påslakan som jag tyckte passade fint till detta. Tyvärr har jag problem att få rätt på trådspänningen i min nya symaskin, vilket man kan se på delar av mitt byte :| . Jag postar imorgon. :tumup:
Fryle skrev:Efter att ha tvingats förkasta mina två första idéer tog jag mig samman igårkväll och gjorde lite pyssel. Hoppas det är ok med remake, för jag hittade ett påslakan som jag tyckte passade fint till detta. Tyvärr har jag problem att få rätt på trådspänningen i min nya symaskin, vilket man kan se på delar av mitt byte :| . Jag postar imorgon. :tumup:
Jag gör också lite halv-remake, så det hoppas jag också är tillåtet. 8)
Nu vet jag precis vad jag ska göra och skicka :tumup:. Nu gäller det bara att få lite sy-tid + en tur till panduro :rodna:.
AnKa Ej Skickat / Fått
Ellla Ej Skickat / Ej Fått
Fryle Skickat / Ej Fått
Kesti Ej Skickat / Ej Fått
kristinek Ej Skickat / Ej Fått
Maddemoa Skickat / Ej Fått
nico Ej Skickat / Ej Fått
noranora Ej Skickat / Ej Fått
puppan Ej Skickat / Ej Fått
Safireee Ej Skickat / Ej Fått
Saralj Ej Skickat / Ej Fått
Smultronbarn Ej Skickat / Ej Fått
Snurrfian Ej Skickat / Ej Fått
För att ändra din status - Tryck Citera, ta bort [quote]-delarna i början och slutet samt ändra textfärg till grön: #0080000
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 18
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?