Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Titinea
Ja, en mjuklift kan ju ha samma konstruktion. Ska kika om jag hittar någon begagnade här först, men ska komma ihåg erbjudandet :)

Tänkte att den nedtagbara kanten är bra när man ska amma på natten. Kanske det går att använda sådan där plast som finns i lådor. hmm
Användarens profilbild
Av tweed
Jag har skaffat mig en bandkantningsapparat till min kombinationsoverlock :vågen:
Nu ska jag bara bli kompis med den så jag klarar att sy någorlunda rakt när det blir annat än att bara köra rakt fram.
Bild
Användarens profilbild
Av Scilla
kvarnkvik skrev:Jag har skaffat mig en bandkantningsapparat till min kombinationsoverlock :vågen:
Nu ska jag bara bli kompis med den så jag klarar att sy någorlunda rakt när det blir annat än att bara köra rakt fram.
Bild
Åh vad lyxigt! Jag har helt kommit av mig i mina försök att sy tröjor och bodys pga av att jag inte får till kanterna tillräckligt bra... :twisted: Håller mig till muddbrallor och liknande...

Det där ser jättefint ut!
Användarens profilbild
Av Jennelii
kvarnkvik skrev:Jag har skaffat mig en bandkantningsapparat till min kombinationsoverlock :vågen:
Bild
Åh himmel o plättar vad snyggt! Jag vill oxå ha...
Av mly
Jennelii skrev:
Bild
Åh himmel o plättar vad snyggt! Jag vill oxå ha...
:iagree:
Tyget är ju bara hur fint som helst också!
Användarens profilbild
Av tweed
Tyget är slut, det var en ynklig lite halvmeter som jag beställde utan att veta vad det var för kvalité en gång för länge sen och det visade sig vara världens mjukaste och härligaste jersey med stickade prickar, varför görs inte såna tyger mera?
  • 1
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 169
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?