Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Bara jag som är sugen?

Vi byter 100 gram av vardera, dvs 100 g garn, 100 g te och 100 g choklad. Anmäl senast 20/4 både i tråden samt via PM till mig, zandrama. Ange riktigt namn och adress i PMet, ange allergier och om det är nåt du verkligen i gillar i tråden.

Skicka till mottagaren senast 30/4.
Senast redigerad av zandrama den sön apr 22, 2012 21:50, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av husmodern
Superbra förslag! Jag är på! :tumup:
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag tänker ett ganska snabbt byte, eftersom man inte behöver tillverka nåt. Anmälan kanske senast 20e och skicka senast sista april. 100 gram av varje.

Här i tråden kan det väl vara sjysst att skriva om man är allergisk mot nåt (ull, nötter tex) eller verkligen inte gillar nåt (alkohol i choklad, akryl tex).

Pma mig riktigt namn och adress så kan jag sammanföra bytespartners.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Då börjar jag med att skriva in här i listan då.

zmurfan - allergisk mot pälsdjur, parfym och mandel. Gillar alla typer av garner men har en liten förkärlek för tjockare ullgarner för tillfället.
Användarens profilbild
Av Safireee
Safireee - maken är allergisk mot hund och häst. Jag virkar bara amigurumi och gillar inte sticksiga garner. Har inga husdjur.
zmurfan - allergisk mot pälsdjur, parfym och mandel. Gillar alla typer av garner men har en liten förkärlek för tjockare ullgarner för tillfället.

(lägger i bokstavsordning)
Användarens profilbild
Av zandrama
Boadicea skrev:Nu kanske jag är fel ute, men jag har två, kanske tre, påsar te (alltså två påsar m ca 1hg i vardera) som jag inte gillar och jag skulle gärna byta dem mot lingarn till disktrasor, får jag vara ful och säga det här? :hide:
Det får du, även om tanken är att man byter ett paket med 100 g te, 100 g choklad och 100 g garn. Hoppas du får napp. :)
Användarens profilbild
Av zandrama
Glöm inte att PMa också!

Safireee - maken är allergisk mot hund och häst. Jag virkar bara amigurumi och gillar inte sticksiga garner. Har inga husdjur.
zandrama - Gillar inte akryl (men kan funka i blandgarner så länge det inte gnisslar) och äter inte choklad med alkohol eller fruktfyllning. Champagnesmakande te är verkligen inte heller gott...

(lägger i bokstavsordning)
Användarens profilbild
Av tk81
tk81 - allergisk mot ull, fisk och skaldjur. älskar bambu, men gillar även akryl. dricker inte te men om det går för sig tar jag gärna lite mer choklad istället :) gillar inte mörk choklad
zandrama - Gillar inte akryl (men kan funka i blandgarner så länge det inte gnisslar) och äter inte choklad med alkohol eller fruktfyllning. Champagnesmakande te är verkligen inte heller gott...
Användarens profilbild
Av Fryle
Fryle - Allergisk mot nötter (tål mandel) Gillar vit och ljus choklad bättre än mörk, föredrar rött och grönt och örtte (påste är ok), men dricker även svart. Använder garn i naturmaterial, älskar färg. Har katt.
tk81 - allergisk mot ull, fisk och skaldjur. älskar bambu, men gillar även akryl. dricker inte te men om det går för sig tar jag gärna lite mer choklad istället :) gillar inte mörk choklad

Även om jag skrivit önskemål blir jag alltid barnsligt glad för paket som är till mig, oavsett vad det innehåller! :loving:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?