Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mikaela
Jag har fått för mig att sy en enkel tröja till L, ja, eller min mormor ska få sy... Men var 17 hittar jag mönster. Ottobre pratar alla om, men i den nummer jag tittat igenom hittar jag ingen enkel variant, alla har en massa lull-lull som jag inte vill ha. Någon som har något bra tips?
Av Marine78
Du har Ottobre Creative barnöverdelar, minns ej numret men kika på Ottobres hemsida där man kan köpa tidningarna direkt. Det är ett två enkla basmönster utan en massa jox, med bra passform dessutom.
Användarens profilbild
Av Mikaela
Marine78 skrev:Du har Ottobre Creative barnöverdelar, minns ej numret men kika på Ottobres hemsida där man kan köpa tidningarna direkt. Det är ett två enkla basmönster utan en massa jox, med bra passform dessutom.
Har tittat på ottobres tidningar, men jag hittade bara sådant som såg jättekomplicerat ut. Men jag ska kolla lite mer noga.
Av Marine78
Här får du lite hjälp på traven ;-)

Creative workshop 301, De bästa T-shirtarna

https://www.ottobredesign.com/subscription/other.php

Du kan säkert hitta dem hos t ex Tygpyssling eller Nea Nobelle som är åf av Ottobre i Sverige.
Mikaela skrev:
Marine78 skrev:Du har Ottobre Creative barnöverdelar, minns ej numret men kika på Ottobres hemsida där man kan köpa tidningarna direkt. Det är ett två enkla basmönster utan en massa jox, med bra passform dessutom.
Har tittat på ottobres tidningar, men jag hittade bara sådant som såg jättekomplicerat ut. Men jag ska kolla lite mer noga.
Ottobre har ett nummer där de avgjorde nån tävling och småbarnsklassen fick rita på en redan färdigdesignad tröja och den modellen är verkligen superbra och jag har gjort flera stycken av den. Ska leta fram den i eftermiddag och kolla vilket nummer det är...
Användarens profilbild
Av Mikaela
Helma skrev:Stoff och stil har mönster som är buslätta attsy efter. T ex http://www.stoffochstil.se/Katalog/Mons ... up_id=8207
De där såg ju jättebra ut! Tack! Kan man sy i velour´och liknande när de säger stretchigt tyg?
Användarens profilbild
Av Mikaela
Trulsamin skrev:Ottobre har ett nummer där de avgjorde nån tävling och småbarnsklassen fick rita på en redan färdigdesignad tröja och den modellen är verkligen superbra och jag har gjort flera stycken av den. Ska leta fram den i eftermiddag och kolla vilket nummer det är...
Jättegärna! Tycker det är svårt att förstå vilka av deras mönster som är enkla och okomplicerade.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?