Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av kristinek
Jag här knutit omsluten ryggsäck idag för första gången och det gick så bra :vågen:. Började testa med ett mjukisdjur igår och idag testade jag med W. Följer instruktionerna på edenbaby och gillar verkligen att man knyter den där första knuten, känns tryggt :tumup: .
Av magwalena
kristinek skrev:Jag här knutit omsluten ryggsäck idag för första gången och det gick så bra :vågen:. Började testa med ett mjukisdjur igår och idag testade jag med W. Följer instruktionerna på edenbaby och gillar verkligen att man knyter den där första knuten, känns tryggt :tumup: .
Det var ju en super beskrivning! Jag började ryggsjala i helgen & idag var jag och barna på skoj & bus, tänkte att jag skulle prova knyta upp lillen på ryggen, men det känns inte så tryggt än att jag kan göra det vart som helst, så jag knöt i bilen! Å det funkade super :vågen:
Av astekl07
mammatillE skrev:Jag har problem med att knytningen känns bra till en början men sen börjar hon glida och sitta lösare och det blir obekvämt. Vad kan det bero på tro?
Du kanske inte sträcker den nog när du knyter, hoppa lite och dra i kanterna efter varje steg (och speciellt att man hoppar lite på stället innan man fixerar knytningen). Annars finns det gärna lite tyg som slackar under det andra och drar ut sig med rörelserna.
Av lisaui
Å detta ska jag läsa igenom så fort jag får tid! Jag knyter en variant som är lätt och smidig (enkel ryggsäck tror jag den heter) men vill testa fler! Så smidigt att ha plutt på ryggen så man får händerna fria!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?