Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av brisea
Jag brukar sticka mer än virka, men nu har jag virkat bebispresent till en kompis. Ett par pyttesmå sneakers, de blev supersöta och var riktigt roliga att göra. Mönstret hittade jag på ravelry

Bild

ursäkta suddig mobilbild :?
Användarens profilbild
Av SaraLj
Jag är på G med kontstickningen. :-D:-D:-D
Användarens profilbild
Av brisea
Näverkrokning ser spännande ut. Tror ni det skulle fungera att göra med garnrester, eller behöver man ha just två färger och mycket av varje?
Användarens profilbild
Av mattlo
AnKa skrev:Jag har virkat ett armband. Att virka med metalltråd var onekligen rätt speciellt men när jag kom på knepet roligt och det gick rätt fort att göra ett smycke.
Bild
:love: :love: Åh så vackert!!
Användarens profilbild
Av tweed
nu känner jag mig lite senil, men jag kommer inte ihåg om jag har postat det här, och jag orkar inte leta tillbaka i tråden, så jag postar ändå. Jag virkar rutor i drops delight, det är så kul när det byter färg av sig själv :D
Bild
Användarens profilbild
Av Maddemoa
mattlo skrev:
AnKa skrev:Jag har virkat ett armband. Att virka med metalltråd var onekligen rätt speciellt men när jag kom på knepet roligt och det gick rätt fort att göra ett smycke.
Bild
:love: :love: Åh så vackert!!
Håller med :love:
Användarens profilbild
Av Maddemoa
kvarnvik skrev:nu känner jag mig lite senil, men jag kommer inte ihåg om jag har postat det här, och jag orkar inte leta tillbaka i tråden, så jag postar ändå. Jag virkar rutor i drops delight, det är så kul när det byter färg av sig själv :D
Bild
Tror inte att du har det :hmm: Eller så är jag också senil :lol:
De blir jättefina :love: och så praktiskt att slippa byta garn. Har du kommit på vad det ska bli för något ännu?
Användarens profilbild
Av hörnsten
imsel skrev:Är det bara jag som ser stjärnor (såna man har under profilbilden) när nån skriver:love:? :love: ?? :hmm:
Mobilsurfar du? Några har sett fel smileys pga det förut.
Användarens profilbild
Av imsel
hörnsten skrev:
imsel skrev:Är det bara jag som ser stjärnor (såna man har under profilbilden) när nån skriver:love:? :love: ?? :hmm:
Mobilsurfar du? Några har sett fel smileys pga det förut.
Jo det gör jag :tumup:
Men jag har aldrig sett att det blivit fel tidigare :hmm: inte heller nån som skrivit om det så det var lite förvånande :lol:
Användarens profilbild
Av kattilainen
Tassar :D Jag har virkat ett sittunderlag som jag sen tovat i maskinen. Jag är mycket nöjd med resultatet men jag skulle nog vilja tova det lite mer. Kan man köra det en gång till i maskinen? Nån som vet?
Användarens profilbild
Av kattilainen
Maddemoa skrev:Gjorde ett helt lass med kycklingar och ägg till påsk. Här är några av dem!
Bild
Fina :vågen:
  • 1
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 117
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?