Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Nu måste jag landa i att garnet var ljust grafitgrått, och inte duvblått - det kommer bli en fin sjal till slut i alla fall, men jag måste ställa om mina förväntningar.

Under tiden stickar jag på kollegans tröja. Stickor 5.5 (har nog aldrig stickat på så stora stickor förut) Vroom! :)
Jag har just bestämt mig för att sticka en kofta till mig. På stickor 3-3,5 mm. Det kommer ta för evigt, men det blir nog bra när den är klar om ett år eller så. :roll:
Användarens profilbild
Av MuuM
zandrama skrev:Jag har just bestämt mig för att sticka en kofta till mig. På stickor 3-3,5 mm. Det kommer ta för evigt, men det blir nog bra när den är klar om ett år eller så. :roll:
:tumup:
Av Ponyo
zandrama skrev:Jag har just bestämt mig för att sticka en kofta till mig. På stickor 3-3,5 mm. Det kommer ta för evigt, men det blir nog bra när den är klar om ett år eller så. :roll:
Najs!
Användarens profilbild
Av melon
Jag håller på med en nu på stickor 3 och det går fortare än man kan tro. Om du stickar en timme om dagen är den klar innan sommaren :D
Av Ponyo
Jag vill sticka min favoritkofta i cashmere. Jag har alltid velat göra något i cashmere, men har aldrig unnat mig att köpa så dyrt garn.
Någon som har tips på var jag kan köpa garn?
Av Ponyo
solängel skrev:
glis skrev:
solängel skrev: Har ni kollat på colourmart? http://www.colourmart.com

Den är lite jobbig att söka på, men man kan hitta superfina garner till riktiga vrakpriser. Det är sådana garner som modehusen spinner upp till sina kollektioner och så köper de in resterna.
Hua! jag blir inte lite sugen! Någon som har provat/ vill prova?
Jag har inte provat själv, men en som ska sticka en tröja till mig (mot att jag julbakar till henne) har köpt en en hel del därifrån, så jag har klämt på lite garn från dem. Det jag kände på var då inte alls särskilt otäckt. Speciellt inte med tanke på priserna...
Någon som testat?
Ponyo skrev:
solängel skrev:
glis skrev:

Den är lite jobbig att söka på, men man kan hitta superfina garner till riktiga vrakpriser. Det är sådana garner som modehusen spinner upp till sina kollektioner och så köper de in resterna.
Jag har inte provat själv, men en som ska sticka en tröja till mig (mot att jag julbakar till henne) har köpt en en hel del därifrån, så jag har klämt på lite garn från dem. Det jag kände på var då inte alls särskilt otäckt. Speciellt inte med tanke på priserna...
Någon som testat?
En kompis till mig som sagt, och hon är jättenöjd! Och de garner jag sett därifrån, som hon stickat i, är jättefina! Ofta är det ganska tunna garner (maskinstickning, du vet) men det går ju att sticka med två trådar. Nu har jag fått några koner av henne som jag ska tvinna ihop på spinnrocken till henne också.
Av Ponyo
solängel skrev:
Ponyo skrev:
solängel skrev:
glis skrev:

Någon som testat?
En kompis till mig som sagt, och hon är jättenöjd! Och de garner jag sett därifrån, som hon stickat i, är jättefina! Ofta är det ganska tunna garner (maskinstickning, du vet) men det går ju att sticka med två trådar. Nu har jag fått några koner av henne som jag ska tvinna ihop på spinnrocken till henne också.
Nu hade de inte i vettig tjocklek i den färg jag ville ha (svart).
Får kolla vidare där. Ska räkna lite på det med.
Användarens profilbild
Av melon
Ponyo skrev:
solängel skrev:
Ponyo skrev:
solängel skrev:
glis skrev:

Någon som testat?
Nu hade de inte i vettig tjocklek i den färg jag ville ha (svart).
Får kolla vidare där. Ska räkna lite på det med.
Jag blir också lite sugen, men jag gillar ju att klämma innan köp så jag vet hur det känns... Fina kvalitéer!
Av Ponyo
melon skrev:
Ponyo skrev:Melon, precis! Jag gillar egentligen inte köpa via nätet utan att klämma. Och bilderna är ine så bra.
Precis. Och så är jag så dålig på att först mig på webshoppar på engelska. :oops:
Jag med. :lol:
  • 1
  • 251
  • 252
  • 253
  • 254
  • 255
  • 291
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?