Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

AnKa skrev:Började pyssla igår. Osäker på om det jag gör är lite too much. Vårglaumor kan det tilltala någon?
Jag skulle iaf bli jätteglad, behöver lite glamour i min vardag känner jag. :D
AnKa skrev:Började pyssla igår. Osäker på om det jag gör är lite too much. Vårglaumor kan det tilltala någon?
Allt som är gjort med kärlek och omtanke gillas!
Funkar absolut! :tumup:
Fryle skrev:
Allt som är gjort med kärlek och omtanke gillas!
:iagree:

Själv fick jag en del av tiden på sjukhuset att gå idag tack vare det här bytet! :D Även om jag inte kom så långt som jag hade hoppats men jag har ju tid på mig! :D Nästa veckan ska jag sitta två timmar (bara) på sjukhuset så då får jag nog ytterligare gjort förutom det jag får gjort här hemma! :D
Nu har jag börjat :tumup:. Sambon såg mitt projekt och sa: Vad bra, den kan vi ha då och då...
Han blev lite besviken när jag sa att det inte är till oss :rodna:. Så nu hoppas vi att min mottagare kommer hålla med sambon och gilla det :lol: :rodna:
kristinek skrev:Nu har jag börjat :tumup:. Sambon såg mitt projekt och sa: Vad bra, den kan vi ha då och då...
Han blev lite besviken när jag sa att det inte är till oss :rodna:. Så nu hoppas vi att min mottagare kommer hålla med sambon och gilla det :lol: :rodna:
kan ha då och då :hmm: försöker klura ut vad du gör men fattar ingenting. Han preciserade väl vid vilke tillfällen ni skulle använda saken?

Men nu har du ju anledning att göra en till er också, det är ju bra! :vågen:
AnKa skrev:
kristinek skrev:Nu har jag börjat :tumup:. Sambon såg mitt projekt och sa: Vad bra, den kan vi ha då och då...
kan ha då och då :hmm: försöker klura ut vad du gör men fattar ingenting. Han preciserade väl vid vilke tillfällen ni skulle använda saken?

Men nu har du ju anledning att göra en till er också, det är ju bra! :vågen:
Hihi..ja..man kan ju aldrig på nog med projekt :lol:. Precis, han tyckte det skulle passa bra vid vissa tillfällen :tumup:. Tur att jag ska till min mamma i påsk så jag kan sy lite mer ostört. Ska förutom det här projeketet bland annat sy en mei tai till en liten bebis på 3 mån :heart:.
Åh jag blev så sysugen igår! (Mamma ringde och berättade att hon syr nya gardiner på en alderles ny maskin som en vän till henne köpt). Ska försöka få lite mer pysseltid i påsk. :tumup:

Så blir nog så att det blir ett sytt paket trots allt. 8) Och håller med, det ska ju kunna gå att skicka också... :wink:
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 18
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?