Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sacha42
:shock:
Användarens profilbild
Av Isanna
Haha, hur tusan lyckas man att få upp jäntan på ryggen åt fel håll?! :shock:
Användarens profilbild
Av thanisa
För mig känns det så avigt att bära utåt på ryggen. Typ något som man skulle kunna prova enbart för att ta ett kort men aldrig ha mer än för ett foto. Barnet hänger ju verkligen, känns som babybjörn på ryggen men sjal har använts. Ska fundera och frågan femåriga dottern om hon går med på att pröva, Ska se hur mycket hjälp man behöver av dels samarbetsvilligt barn och sedan make. När jag testat kommer kort och kommentar till hur det känns. Ska i så fall även höra med dottern hur hon tycker det känns hon brukar vara bra med att tala om det känns bra eller inte.
Användarens profilbild
Av thanisa
Ser nu att den länken jag gav bara har med tre bilder och en knytning där tycker jag är scceptabel. Det är den såligt gjorda omslutet kryss på ryggen. Det är ingen knytning som jag själv hade varit så nöjd med att jag hade kunnat tänka mig visa den dock. Ser inte bekvämt ut för bäraren då axlarna är så smala. Hade velat ha tyget mer utspritt både över mig och barnet och sen att barnet har näsan in i ryggen gör att det inte ser så bekvämt ut för barnet heller. Inte så mycket det ser ut.
Av Aelia
:shock: är den på riktigt :shock:
Användarens profilbild
Av Siania
Inte konstigt att tösen ser besvärad ut. Min dotter hade gallskrikit av en sådan behandling. :(
Användarens profilbild
Av sanna73
:shock: Vad mer kan man säga
Användarens profilbild
Av emelie
:shock: :hmm:
Användarens profilbild
Av Ester
jag blir mest orolig för stryprisken på barnet :shock:
Användarens profilbild
Av eM
:shock: :shock:
Användarens profilbild
Av ernamalin
Skojar hon eller? :shock:
Ser ju inte speciellt bekvämt ut för det stackars barnet, ja inte för bäraren heller för den delen :roll:
ALLVARLIGT??!

Bild

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?