Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av asaskold
Jag blir snart tokig! Min dotter har varit ett sjalbarn sen start och nu är hon snart 10 månader och Jag har precis gått över till vävd långsjal! Problemet är när Jag skall knyta upp henne på ryggen. Hon tycker det är kul att bli uppsvingad men sen blir det problem utan dess like... hon är en liten vild dam och lagom tills Jag knutit klart har hon rymt och Jag får ge upp. Jag gissar på att Jag p.g.a ovanan inte är så snabb men Jag har aldrig chansen att öva eftersom hon tröttnar... någon som kan ge bra tips?
Användarens profilbild
Av verre
öva på en docka eller större barn till du fått in snittsen.

och som många sa till mig.
piggt barn
mätt barn
pigg förälder
mätt förälder

och massor massor med övning. gärna i eller över en säng.

gå gärna på någon träff och få hjälp. titta på filmer på youtube.

välkommen hit till SB!!
Av asaskold
Ha ha det skulle vara något förbjudet som min mobil eller tv dosan eller kanske allra bäst typ smörgåsrån.. enda nackdelen är väl att man får dras med smulor innan för tröjan sen :vågen:
asaskold skrev:Ha ha det skulle vara något förbjudet som min mobil eller tv dosan eller kanske allra bäst typ smörgåsrån.. enda nackdelen är väl att man får dras med smulor innan för tröjan sen :vågen:
vad gör man inte för att få fast dem på ryggen :wink: :Hahaa:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?