Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av glis
Hade jag kantat med tvillingnål hade jag sytt ihop kantbandet till en ring istället och problemet hade inte uppstått, men när jag syr fast kantbandet i halsen md CP:n gör jag det innan jag syr ihop sista axelsömen. Jag syr ihop sista sömmen med OL:en och får då ofäst OL-söm som flärpar i halsen. För att fästa OL-sömmen syr jag ner den mot plagget och det är då jag använder mitt knep. Att jag flyttar efter några stygn beror på att jag tycker att det känns klent med tre stygn även om de är sydda flera gånger.
Av Marine78
Hi hi, och jag har aldrig haft problem med den sömmen, min maskin klarar av det galant och jag syr raksöm med stygnlängd 3mm och backar några extra gånger i stället. Har hållit kanon :tumup:
glis skrev:Hade jag kantat med tvillingnål hade jag sytt ihop kantbandet till en ring istället och problemet hade inte uppstått, men när jag syr fast kantbandet i halsen md CP:n gör jag det innan jag syr ihop sista axelsömen. Jag syr ihop sista sömmen med OL:en och får då ofäst OL-söm som flärpar i halsen. För att fästa OL-sömmen syr jag ner den mot plagget och det är då jag använder mitt knep. Att jag flyttar efter några stygn beror på att jag tycker att det känns klent med tre stygn även om de är sydda flera gånger.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?