Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av mly
Jag har skrivit tidigare att känner en som har en manduca och de va precis dig jag tänkte på, vågade ju inte testa sist på grund av min lilla kräkula hehe... Ska vara hemma hela veckan :floet2:
Användarens profilbild
Av glis
emmy_ackevik skrev:Jag har skrivit tidigare att känner en som har en manduca och de va precis dig jag tänkte på, vågade ju inte testa sist på grund av min lilla kräkula hehe... Ska vara hemma hela veckan :floet2:
Som om inte min var en kräkis... Jag har lite mycket i början av vecka dessvärre, får se hur det verkar närmre helgen. Skall ju på amningshjälpens rixträff med tösen och har redan lite pack-feber.
Av mly
glis skrev:
emmy_ackevik skrev:Jag har skrivit tidigare att känner en som har en manduca och de va precis dig jag tänkte på, vågade ju inte testa sist på grund av min lilla kräkula hehe... Ska vara hemma hela veckan :floet2:
Som om inte min var en kräkis... Jag har lite mycket i början av vecka dessvärre, får se hur det verkar närmre helgen. Skall ju på amningshjälpens rixträff med tösen och har redan lite pack-feber.
Å vad roligt.. Men min kräkis behöver ju inte kräkas på dina grejer. Testar gärna även om det inte blir denna veckan...
Användarens profilbild
Av smurfis
emmy_ackevik skrev:Jag har fått rådet att ergon inte passar mig efter som jag är för smal, tror inte ens att jag har ett en på riktigt, har en bekant som har en manduca så den kan jag nog få testa.. Här i närheten finns inte så många sb:are...
Många smalisar får skavsår av ergo. Jag gillar min ergo, men när det är varmt och jag har tunna kläder på mig får jag köttsår brevid höftbenet. Inte skönt! :? Blev tipsad om beco eller angelpack. Har köpt en angelpack som ska prövas i höst!
Tyvär vet jag dock inte vad som passar bäst om man har lång överkropp. :hmm:
Användarens profilbild
Av KATARINA
emmy_ackevik skrev:Jag har fått rådet att ergon inte passar mig efter som jag är för smal, tror inte ens att jag har ett en på riktigt, har en bekant som har en manduca så den kan jag nog få testa.. Här i närheten finns inte så många sb:are...
Jag har sett alldeles för många som de där generella råden inte passar in på det är så många olika små detaljer som spelar in, så det allra bästa är om du kan prova.
Av mly
glis skrev::vågen:
Jag inser att det är ett av skälen till att jag är så positiv till Manducan också, jag bär nästan bara på ryggen.
Men jag måste verkligen få testa din manduca, enligt tabellen på eden baby skulle den vara 15cm för stor för mig. Jag som nästan hade köpt en.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?