Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av husmodern
Just den becon sitter sämst på mig oxå! Har en manduca som satt bra tills jag gick ner 10 kg. Nu hasar den av axlarna ist.. Däremot sitter ergon riktigt bra och jsg har oxå lång överkropp och är rätt smal över axlarna.
Så gå på sjalträff och prova några olika vettja (och sälj becon 8) ).
Av mly
Jag har fått rådet att ergon inte passar mig efter som jag är för smal, tror inte ens att jag har ett en på riktigt, har en bekant som har en manduca så den kan jag nog få testa.. Här i närheten finns inte så många sb:are...
Användarens profilbild
Av husmodern
Jag vet! Men låt nu inte fåfångan bedra visheten :this:
Och det är en mamma i min sjalgrupp som no har samma kroppsform som dig o hon har en ergo som hon gillar så.. :D
Av mly
Hm, ergon är ju jätte fin med, men jag vet ingen som har en så jag kan testa och har inte råd att köpa någon innan jag har sålt becon, men jag vill ju inte vara utan, vågar man testa en kopia på tradera?
Användarens profilbild
Av husmodern
Men du kanske kan köpa av nån på faktura, så får du ju hem den och kan testa, passar den inte är det ju bara att skicka tillbaks och du behöver inte lägga ut pengar på stört. Så hade jag gjort!
Av mly
Marina skrev:
emmy_ackevik skrev:Har även hört att angelpack ska vara bra för smala, men kanske inte för långa :hmm:
Fråga Diddelidi - hon har stenkoll!
Va hon som rådde mig till becon...

If you’ve been diving into Helldivers 2 and […]

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?