Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

och det tycker jag är så roligt för då kan jag tillverka födelsedagspresenter. :lol: :lol:

Denna gången var det (snart) sjuåringen som blev bjuden på kalas av en klasskompis.
-vad tycker E om frågade jag och svaret kom blixtsnabbt.
-Hundar. Hon älskar hundar och brukar hjälpa till att ta hand om en hund som heter Pricken, det är en blandrashund.

Vi pratade lite fram och tillbaka jag och dottern och kom sedan fram till en hundkudde.
Jag tänkte mig en applikation av fuskpäls, och hittade en gammal halskrage som jag fått av min mamma som låg i tygskåpets djupa gömmor och bara väntade på att få förvandlas till något annat.

4½åring som varit hemma hela veckan med magsjuka (dock äntligen frisk nu) fick agera ställföreträdande bollplank när storasyster var i skolan.
Vi valde tillsammans ut ett tyg som jag tror kommer från Ikea, men jag har köpt det på loppis.
Jag måttade mot en av våra prydnadskuddar och tog innerkudden från den.
Jag vågade inte använda dubbelhäftande vlieseline till att få fast hunden på tyget för jag visste inte om man kunde stryka på fuskpälsen utan att den skulle smälta men det gick bra med vanlig vlieseline och textillim.

Gjorde en pratbubbla och så fick hunden ett rött halsband och en liten bjällra.
Bjällran var extra bra tyckte 4½åringen för om flickan som ska få kudden är sjuk någon gång kan hon bara pingla i bjällran om hon behöver dricka till exempel. :fnissa:

Vi är jättenöjda alla 3. Hoppas att mottagaren blir det också. :D

Bild
Senast redigerad av puppan den tor mar 29, 2012 15:59, redigerad totalt 3 gång.
Av Smultronbarn
Vilken fin kudde!!! :D
Användarens profilbild
Av camsch
Den var verkligen superfin! :love:
Jag är säker på att mottagaren blir jätteglad!
Användarens profilbild
Av Fina
Haha! :vågen: Av någon mystisk anledning så funkade det!

Vilken jättefin!!! :eld: :app:
Kalasbarnet kan inte annat än att bli glad!

Vad duktig du är och vilken fantasi du har! :loving:
Användarens profilbild
Av puppan
Det visade sig att födelsedagsbarnets farföräldrar har en hund som ser ut som den som är på kudden så hon blev superglad :lol: Ibland lyckas man verkligen pricka rätt.

Och min dotter sa att föräldrarna absolut inte trodde henne när hon sa att den var hemmagjord. Känns som en lyckad present helt enkelt. :vågen:
Användarens profilbild
Av noranora
:vågen:
puppan skrev:Det visade sig att födelsedagsbarnets farföräldrar har en hund som ser ut som den som är på kudden så hon blev superglad :lol: Ibland lyckas man verkligen pricka rätt.

Och min dotter sa att föräldrarna absolut inte trodde henne när hon sa att den var hemmagjord. Känns som en lyckad present helt enkelt. :vågen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?