Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har klippt och förberett allt, köpte lite mera material igår och ser för en gångs skull fram emot att sy :siishah: Ville börja lite med det igår på sjalträffen, fortsätta under kvällen, men vi blev påkörda och fick träffa läkare (för rutincheck) på akuten. Lillmannen är lite "koko" kanske för att mamman är lite "koko-ko" :mrgreen: men vi mår bra. Men nålen ligger långt borta och jag känner lite panik att hinna i tid. Men jag gillar min ide och f** den som ger sig!
Nico skrev:Jag har klippt och förberett allt, köpte lite mera material igår och ser för en gångs skull fram emot att sy :siishah: Ville börja lite med det igår på sjalträffen, fortsätta under kvällen, men vi blev påkörda och fick träffa läkare (för rutincheck) på akuten. Lillmannen är lite "koko" kanske för att mamman är lite "koko-ko" :mrgreen: men vi mår bra. Men nålen ligger långt borta och jag känner lite panik att hinna i tid. Men jag gillar min ide och f** den som ger sig!
Oj, vilken tur att det gick bra!! Men förstår att man blir chockad också!! Kramar till er :klappa:
Nu vet jag ju inte vem du ska skicka till, men om det var jag skulle jag säga: Fokusera på att du och lillen mår bra först! Vi äter påskgodis även när det inte är påsk :wink:.

Jag är klar :siishah:. Ska bara köpa till lite mer godis imorgon, hade tänkt baka...men tandsprickning deluxe fick mig att tänka om med hela projektet :roll:. Har inte kunnat sy heller vilket var tanken...så mitt nya bidrag är väldigt improviserat...kom ihåg att jag är nybörjare sen när ni ser det :rodna:.
annelithor Ej skickat/Ej fått
Ellla Ej skickat/Ej fått
Fjärlien Ej skickat/Ej fått
Kesti Ej skickat/Ej fått
kristinek Skickat/Ej fått
Maddemoa Ej skickat/Ej fått
nico Ej skickat/Ej fått
noranora Skickat/Ej fått
Saralj Ej skickat/Ej fått
sirisirius Ej skickat/Ej fått
Smultronbarn Ej skickat/Ej fått
solängel Ej skickat/Ej fått
Ullel Ej skickat/Ej fått
Ellla Ej skickat/Ej fått
Kesti Ej skickat/Ej fått
nico Ej skickat/Ej fått
noranora Skickat/Ej fått
solängel Ej skickat/Ej fått
Ullel Skickat/Ej fått
Nico skrev:Jag har klippt och förberett allt, köpte lite mera material igår och ser för en gångs skull fram emot att sy :siishah: Ville börja lite med det igår på sjalträffen, fortsätta under kvällen, men vi blev påkörda och fick träffa läkare (för rutincheck) på akuten. Lillmannen är lite "koko" kanske för att mamman är lite "koko-ko" :mrgreen: men vi mår bra. Men nålen ligger långt borta och jag känner lite panik att hinna i tid. Men jag gillar min ide och f** den som ger sig!
Tur allt gick bra! :heart:
Ellla Ej skickat/Fått
Kesti Ej skickat/Ej fått
nico Ej skickat/Ej fått
noranora Skickat/Ej fått
solängel Ej skickat/Fått
Ullel Skickat/Ej fått
Idag kom det ett platt påskägg till mig! :vågen:

Med snygga armband till barnen, en söt kyckling att hänga i påskriset och chokladägg och lakritsklubbor som gav mig en liten nostalgichock! Jag visste inte att det fanns såna längre :lol:

Tack snälla Kristinek! :D
solängel skrev:Idag kom det ett platt påskägg till mig! :vågen:

Med snygga armband till barnen, en söt kyckling att hänga i påskriset och chokladägg och lakritsklubbor som gav mig en liten nostalgichock! Jag visste inte att det fanns såna längre :lol:

Tack snälla Kristinek! :D
Vad bra att det har kommit!!! :vågen:
Klubborna är lite nostalgi även för mig, så tyckte det passade bra eftersom hela armbandsgrejen blev lite nostalgi.

Har gått och vart lite nervös för kycklingen. Blev ju rätt mycket improvisation där :rodna:
Senast redigerad av kristinek den tis mar 27, 2012 20:17, redigerad totalt 1 gånger.
Här är innehållet i det platta påskägget jag skickade till solängel (klubborna saknas dock på bilden). Kyckling, chokladägg, armband och två set garn för att kunna göra fler armband.

Bild

Hade egentligen tänkt sy från början, men eftersom sonen inte kan sova när symaskinen låter så blev det en improviserad garnkyckling.
Ghaaah! Jag har två pysel klara. Det ena är superpåskigt det andra inte så påskigt men har lite mer funktion. Vad ska jag skicka?
Jag ska försöka avluta mitt pyssel ikväll, köpa godiset imorgon och posta på fredag! :tumup:
Ellla Ej skickat/Fått
Kesti Ej skickat/Ej fått
nico Ej skickat/Fått
noranora Skickat/Ej fått
solängel Ej skickat/Fått
Ullel Skickat/Ej fått
Fick två sjalbarnpaket igår, det var rena påsken :D
Tack Ullel för världens sötaste påskkärringar! En otrolig söt ide! :loving: Dessutom fick lillen en kyckling med tygpåse. Sambon kastade sig på mandlarna, "de går så bra ihop med påskölen, som du har köpt!" Stort tack! Nu får jag lära mig hur man får ut ett kort här på sb-sidorna...
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 12
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?