Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

:vågen: Nu håller jag på och klurar och klurar, och jag undrar om jag inte måste ta och beställa hem lite saker... Min färgskala är inte riktigt komplatibel med mitt offer... :lol: Eller om jag ska ge mig på mina tyger för där finns det mer att ta av... Men jagm åste ju komma på vad jag ska göra oxå... :Hahaa:
Grejar en statuslista. :tumup:

AnKa Ej Skickat / Ej Fått
Ellla Ej Skickat / Ej Fått
Fryle Ej Skickat / Ej Fått
Kesti Ej Skickat / Ej Fått
kristinek Ej Skickat / Ej Fått
Maddemoa Ej Skickat / Ej Fått
nico Ej Skickat / Ej Fått
noranora Ej Skickat / Ej Fått
puppan Ej Skickat / Ej Fått
Safireee Ej Skickat / Ej Fått
Saralj Ej Skickat / Ej Fått
Smultronbarn Ej Skickat / Ej Fått
Snurrfian Ej Skickat / Ej Fått
För att ändra din status - Tryck Citera, ta bort [quote]-delarna i början och slutet samt ändra textfärg till grön: #0080000
Åh, nu fick jag ännu fler idéer efter att ha fått min byteskompis! 8)
Nu gäller det bara att välja och hitta bra material. :tumup:
Okej, jag tänker så det knakar. Har spånat kring vårtemat hela dagen. Ska det vara något som är användbart just nu på våren eller kan det vara något valfritt med t ex vårigt tryck/mönster? När jag tänker på våren så tänker jag på odling, solglasögon, lättare kläder, picknick... Men jag har ingen jättebra idé direkt... :?
Visst sa vi något valfritt med vårtema? Helt fritt alltså! ;)
Snurrfian skrev:Visst sa vi något valfritt med vårtema? Helt fritt alltså! ;)
Precis :D
Funderar och funderar! Vi odlar bara i kruka. I år är det smultron, chili, tomat, lakritsrot, solroser i drivbänken och senare blir det sockerärtor och morötter (funkade kanon förra året i en djup balkonglåda)
Vi odlar inte alls...

Nu har jag en ny idé iaf..min gamla passade inte. Så får vi se om det funkar eller blir jättefult :P. Ska börja efter helgen när jag pysslat klart till påskbytet :tumup:.
Det är ju tur att man har lite amningshjärna. Fast jag lottat själv har jag faktiskt helt glömt vem som ska skicka till mig :lol:. Spännande! :mrgreen:

Idag har jag skickat iväg mitt paket i påskbytet och ska nu börja klura på det här bytet på allvar! Tänker så det knakar :hmm:.
Åh! Nu har jag kommit på vad jag ska göra, känns som värsta braiga idéen :tumup: Hoppas det blir lika bra sen när det är klart som jag tänker i mitt huvud nu. :lol:
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 18
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?