Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

annelithor Ej skickat/Ej fått
Ellla Ej skickat/Ej fått
Fjärlien Ej skickat/Ej fått
Kesti Ej skickat/Ej fått
kristinek Ej skickat/Ej fått
Maddemoa Ej skickat/Ej fått
nico Ej skickat/Ej fått
noranora Ej skickat/Ej fått
Saralj Ej skickat/Ej fått
sirisirius Ej skickat/Ej fått
Smultronbarn Ej skickat/Ej fått
solängel Ej skickat/Ej fått
Ullel Ej skickat/Ej fått

Hoppas jag inte glömt någon, kopierade från anmälningslistan..
Jag är klar igen men har inte pysslat något direkt påskigt. Nervös och undrar om jag skall pyssla något mer och mot det påskiga - hinner ju det med och ääälskar att pyssla :D Hur påskigt är era pyssel??
annelithor skrev:Jag är klar igen men har inte pysslat något direkt påskigt. Nervös och undrar om jag skall pyssla något mer och mot det påskiga - hinner ju det med och ääälskar att pyssla :D Hur påskigt är era pyssel??
Mitt blir riktigt påskigt :fnissa:
annelithor skrev:Jag är klar igen men har inte pysslat något direkt påskigt. Nervös och undrar om jag skall pyssla något mer och mot det påskiga - hinner ju det med och ääälskar att pyssla :D Hur påskigt är era pyssel??
Jag har tänkt påskägg = något att stoppa godis i. Mitt är inte så påskigt. Men jag jobbar på en väldigt påskig bonus.
annelithor Ej skickat/Ej fått
Ellla Ej skickat/Ej fått
Fjärlien Ej skickat/Ej fått
Kesti Ej skickat/Ej fått
kristinek Ej skickat/Ej fått
Maddemoa Ej skickat/Ej fått
nico Ej skickat/Ej fått
noranora Skickat/Ej fått
Saralj Ej skickat/Ej fått
sirisirius Ej skickat/Ej fått
Smultronbarn Ej skickat/Ej fått
solängel Ej skickat/Ej fått
Ullel Ej skickat/Ej fått

Hoppas jag inte glömt någon, kopierade från anmälningslistan..
Börjar bli lätt stressad...
Blir en vända till Panduro idag för att skaffa lite inspiration!!
En stund senare kom jag på vad jag ska göra :wink:.

Har dock en fundering, när man bakar saker själv...säg godis t ex choklad :mrgreen:. Hur funkar det med hållbarheten när man ska skicka såhär?
Om posten sköter sig och det kommer fram nästa dag så borde det väl vara lugnt, men om de slarvar så kan det ju vara lite tråkigt :hmm:. Kanske borde få ordning på skrivaren och skicka med postens Skicka lätt. Då vet man ju dessutom vart paketet är och det ska väl vara framme på någon dag, såg att det var en del ugglor på vift fortfarande...
Jag tänkte mig att mitt pyssel och godis skulle få plats i postens "platta påskägg", men nu ser det ut som om jag nog får skaffa en större kartong trots allt... 8) Fast å andra sidan är jag bara halvvägs ännu. :wink:
Jag har fått post!!! En supersöt höna och en liten gullig kyckling i nålfiltad ull. De står på murstocken uppe och kacklar och piper åt katterna som inte når dem. Sen fick jag ett prova-på-kit i nåltovning! Superkul! Det har jag gjort väldigt lite innan :) och dessutom ett snyggt kort och en den största klubba jag sett tror jag!

Tack noranora!!!!!!!!
ellla skrev:Jag har fått post!!! En supersöt höna och en liten gullig kyckling i nålfiltad ull. De står på murstocken uppe och kacklar och piper åt katterna som inte når dem. Sen fick jag ett prova-på-kit i nåltovning! Superkul! Det har jag gjort väldigt lite innan :) och dessutom ett snyggt kort och en den största klubba jag sett tror jag!

Tack noranora!!!!!!!!
Varsågod :D
noranora skrev:
ellla skrev:Jag har fått post!!! En supersöt höna och en liten gullig kyckling i nålfiltad ull. De står på murstocken uppe och kacklar och piper åt katterna som inte når dem. Sen fick jag ett prova-på-kit i nåltovning! Superkul! Det har jag gjort väldigt lite innan :) och dessutom ett snyggt kort och en den största klubba jag sett tror jag!

Tack noranora!!!!!!!!
Bild
noranora skrev:
noranora skrev:

Tack noranora!!!!!!!!
Bild
Så fina!!! :love:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 12
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?