Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Åh, nej nu fick barnen syn på mitt pyssel och beställde genast minst 1 var men gärna 4-5st sådär :roll: :lol: Så då vet jag vad jag har att göra framöver då. Kan det gälla som ursäkt för varför man inte har pluggat på tentan till på fredag tro :hmm: "men jag hann ju inte, var tvungen att göra ------ till barnen" :lol:
Maddemoa skrev:Åh, nej nu fick barnen syn på mitt pyssel och beställde genast minst 1 var men gärna 4-5st sådär :roll: :lol: Så då vet jag vad jag har att göra framöver då. Kan det gälla som ursäkt för varför man inte har pluggat på tentan till på fredag tro :hmm: "men jag hann ju inte, var tvungen att göra ------ till barnen" :lol:
Det måste gälla arbeten också. Jag är inte klar i tid med min patientfallbeskrivning för jag var TVUNGEN att pyssla.
Jag har fortfarande ingen aning om vad det pysslade ska vara, medan det goda är planerat in i minsta detalj :wink:. Gjorde ett försök, men ser ut som något som ett dagisbarn gjort...så blir att hitta på nåt annat :hmm:
Har materialet hemma. Har dessutom en 3-månaders hemma, som vägrar att sova på dagarna och en sambo som försöker jobba hemmifrån -- om han inte gör det i samma rum, där vi befinner oss, så får han jobba i spjälsängen :lol: Kanske borde jag försöka med valium i bröstmjölken samt klippa av bredbandet?!
Har lite panik att mina grejer inte är tillräckligt bra? Känner någon igen sig?
Nico skrev:Har materialet hemma. Har dessutom en 3-månaders hemma, som vägrar att sova på dagarna och en sambo som försöker jobba hemmifrån -- om han inte gör det i samma rum, där vi befinner oss, så får han jobba i spjälsängen :lol: Kanske borde jag försöka med valium i bröstmjölken samt klippa av bredbandet?!
:klappa: Det har jag alltid panik över. Och att det inte ska passa den jag skickar till. MEN byten är ju faktiskt för att det ska vara roligt. Inte för att det är nåt som MÅSTE vara på ett visst sätt :)
ellla skrev:
Nico skrev:Har materialet hemma. Har dessutom en 3-månaders hemma, som vägrar att sova på dagarna och en sambo som försöker jobba hemmifrån -- om han inte gör det i samma rum, där vi befinner oss, så får han jobba i spjälsängen :lol: Kanske borde jag försöka med valium i bröstmjölken samt klippa av bredbandet?!
:klappa: Det har jag alltid panik över. Och att det inte ska passa den jag skickar till. MEN byten är ju faktiskt för att det ska vara roligt. Inte för att det är nåt som MÅSTE vara på ett visst sätt :)
Ja, oh, ja. Det har jag alltid panik över. Eller att det inte är tillräckligt mycket, eller tillräckligt avancerat, eller att jag tycker att det gick för snabbt att göra det :roll: Men jag brukar sansa mig.
noranora skrev:
ellla skrev:
Ja, oh, ja. Det har jag alltid panik över. Eller att det inte är tillräckligt mycket, eller tillräckligt avancerat, eller att jag tycker att det gick för snabbt att göra det :roll: Men jag brukar sansa mig.
Jag tror vi är många som känner liknande. Och jag är verkligen bara en glad amatör i sammanhanget, det finns riktiga proffspysslare som är med. Men det viktigaste är ju att ha kul, både med pysslandet och att få ta emot något skoj någon annan gjort till just mig :vågen: ! :app:
kristinek skrev:Jag har fortfarande ingen aning om vad det pysslade ska vara, medan det goda är planerat in i minsta detalj :wink:. Gjorde ett försök, men ser ut som något som ett dagisbarn gjort...så blir att hitta på nåt annat :hmm:
Jag lyckdes iaf lägga mej en nivå över dagis.. det såg grymt bra ut innan jag tog fram symaskinen :lol: men men det får duga det ser helt okej ut ändå... hoppas jag iaf får se vad pojkvännen tycker när kommer hem
Är ju inte alls långt kvar nu :shock:. Sambon får ta en pappa-son dag i helgen så jag hinner fixa helt enkelt!!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 12
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?