AnKa Har tre stora barn Saga 10, Liv 7 och Arvid 4 år. Är allergisk mot pälsdjur (kan ta emot från djurhem om du inte låtit djuret sova på gåvan men har svårt för en del ullgarn men
det kanske ändå inte är altuellt med tanke på temat ) Bor i villa. Pysslar gärna. Gillar starka färg och mönster! Storlek 34
Ellla har en Arvid som är 2.9 år. En hund, två katter och ett gäng dammråttor. Jag pysslar massor. Gillar färg och luriga lösningar. Bor utanför Sollefteå och har trädgård och odlar lite på skoj.
Fryle Har också stora barn, 5,5 och 9 år. Tycker om naturmaterial och användbara grejer (alltså inga smycken eller prydnadssaker). Bor ute på landet med katt och åsnor. Älskar färger!
Kesti Har två barn på 15 månader, gillar djur, natur, trädgård. Har hund & katt. Blir glad för allt, föredrar naturmaterial och saker med en funktion.
kristinek Min lilleman är 7,5 mån och är just nu en liten tjockis som jobbar på att ta sig fram på golvet

. Bor i lägenhet och blir just nu sakta men säkert mer och mer färgglad

. Rätt grön på pysselfronten så experimenterar hejvilt

. Allergiska mot pälsdjur.
Maddemoa har 3busar, 8,5 och drygt1½, bor på landet, gillar praktiska saker, mycket färg och gärna mönster.
rumpstorlek 38
nico Har en liten kotte på 3 mån. Bor i ett litet timberhus (på en ö) med alldeles för många prylar, har en stor trädgård med altan, terass och ett häbre från 1700-talet. Utemänniska

Allergiska mot pälsdjur
Safireee Har en fyraåring och en femmånaders. Bor i lägenhet och gillar praktiska grejer (inte prydnadssaker). Tycker om alla färger utom röd-orange-gul. För mer inspiration kolla i bloggen. (Hippiemamman)
Saralj Älskar blommigt och mycket färger.
Smultronbarn Har en kille på snart 6 år, så är ute en del. Vi har också en odlingslott som vi brukar börja gräva på i april ungefär. Bor i lägenhet. Älskar att fika i solen på balkongen!

Favoritfärger är lila, fuschia, grön. Favoritblomma är vitsippa och pelargon. Gillar det mesta men inte allför småmönstrat
(typ svart/vit smalrand/pepita-tyger, blir lite yr i bollen då...
). Pysslar mycket! Häst- och kattallergi finns i familje, men om vi "rollar av sakerna" brukar det funka.
Snurrfian Mina barn är stora nu, 6 och 9 år, hund i familjen, hus och trädgård. Är inte en rosa människa men de mesta andra färger går bra!

Behöver saker som gör en glad och då passar ju ett sånt här byte utmärkt!