Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Systeryster
Har en del frågor om blockning, om de är helt galna får ni ha överseende :lol: Jag har virkat och krokat i ca 4 år men inte riktigt hajat detta med blockning...

Blockar man alltid allt man virkar/krokar? Är det något man inte blockar? Blockar man alla material eller är det nåt man ska undvika? :hmm:

Bruakr blocka men skulle vilja ha svar på frågorna ovan.
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag blockar inte på riktigt, utan kör alstret i tvättmaskinen och låter torka plant på ett badlakan på matbordet. (Eller på hattstocken om det är en mössa.) För mig duger det fint. :D
... och jag har nästan ingenstans jag kan breda ut tröjor eller sjalar jag stickat, så jag brukar ånga dem med ångstrykjärnet på strykbrädan, en bit i taget. (Inte stryka alltså, hålla järnet någon cm ovanför och puffa med ångan)

Funkar fint på exempelvis spetssjalar (även om det kan vara svårt att få det jämnt och bra.)
Av Systeryster
Tack för svar! Jag håller just nu på att halv-blocka en liten halsduk i silke, får se hur den blir. :D. Jag tvättar den och lägger ut på en handduk på en matta på golvet men jag spänner inte ut den med nålar, min käre son plockar bara bort nålarna...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?