Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Har försökt uppdatera listan, stämmer det? :(
Maddemoa skrev:annelithor Skickat / Fått
binaemSkickat / Fått
corona Skickat / Fått
Ellla Skickat / Fått
Fryle Skickat / Fått
Glis Skickat / fått
HPe Skickat / Inte fått
husmodern Skickat / Inte fått
juliusdotter Skickat / Inte fått
Kesti Skickat / Inte fått
kolakaka Skickat / Fått
Lillatrasdockan Skickat / Fått
Lojse Skickat / Fått
Maddemoa Skickat / fått
Mammut Inte skickat / Inte fått
puppan Skickat / Fått
Safireee Skickat / Fått
SaraLj Skickat / Inte fått
Sia Skickat /Fått
sirisirius Skickat / Fått
solängel Skickat / Fått
thanisa Inte skickat / Inte fått
tjoffsann skickat / Fått
Trulsamin skickat / Fått
Yonohanna Skickat / Fått
Zai Skickat / Fått
Dalkulla ]skickat / fått
Har försökt uppdatera listan, stämmer det?
annelithor Skickat / Fått
binaemSkickat / Fått
corona Skickat / Fått
Ellla Skickat / Fått
Fryle Skickat / Fått
Glis Skickat / fått
HPe Skickat / Inte fått
juliusdotter Skickat / Inte fått
kolakaka Skickat / Fått
Lojse Skickat / Fått
Maddemoa Skickat / fått
puppan Skickat / Fått
Safireee Skickat / Fått
Sia Skickat /Fått
solängel Skickat / Fått
tjoffsann skickat / Fått
Trulsamin skickat / Fått
Yonohanna Skickat / Fått
Zai Skickat / Fått
Dalkulla ]skickat / fått
binaemSkickat / Fått
corona Skickat / Fått
Ellla Skickat / Fått
Fryle Skickat / Fått
Glis Skickat / fått
HPe Skickat / Inte fått
juliusdotter Skickat / Fått
kolakaka Skickat / Fått
Lojse Skickat / Fått
Maddemoa Skickat / fått
puppan Skickat / Fått
Safireee Skickat / Fått
Sia Skickat /Fått
solängel Skickat / Fått
tjoffsann skickat / Fått
Trulsamin skickat / Fått
Yonohanna Skickat / Fått
Zai Skickat / Fått
Dalkulla ]skickat / fått

Trodde jag uppdaterat, men nu är det gjort i alla fall.
Dalkulla skrev:
Lojse skrev:alltså förlåt!!! jag var helt 100% att jag skickat mina ugglor tillsammans med en drös andra brev.. och därför totalt ignorerat kuvertet som legat där i hörnet, tänkte att det var en räkning och dom undviker man ju! :oops:
mitt går iväg nu!

och jag har fått en superfin gul tröja till sonen.. men inte en blekaste från vem...
hihi jag pmade ju dig om vad du ville ha =)
hahahahahahaha.. men jag fattade inte att det var du som skulle skicka.. trodde nog att du bulvanade :lol:
tack så mycket.. han har haft den på sig tre dagar och vägrar byta, trots en och annan matfläck! :heart:
Ingen uggla igår heller så nu struntar jag i det här och hoppas jag har bättre tur i stickmarkörsbytet ist :vågen:
husmodern skrev:Ingen uggla igår heller så nu struntar jag i det här och hoppas jag har bättre tur i stickmarkörsbytet ist :vågen:
Jo, de har nog flugit helt fel o fryst bort på vägen. Eller flugit till Bahamas. Det tror jg min har gjort eftersom det fortfarande är för kallt här. ;)
HPe skrev:
husmodern skrev:Ingen uggla igår heller så nu struntar jag i det här och hoppas jag har bättre tur i stickmarkörsbytet ist :vågen:
Jo, de har nog flugit helt fel o fryst bort på vägen. Eller flugit till Bahamas. Det tror jag min har gjort eftersom det fortfarande är för kallt här. ;)
Ingen uggla här heller. Det är lite väl många som inte fått i det här bytet tycker jag :| . Dags för de som skickat paket som inte kommit fram att ta kontakt med sina mottagare och posten eller vad man skickat med för att reklamera de brev/paket som inte kommit fram tycker jag.
Kesti skrev:
HPe skrev:
Jo, de har nog flugit helt fel o fryst bort på vägen. Eller flugit till Bahamas. Det tror jag min har gjort eftersom det fortfarande är för kallt här. ;)
Ingen uggla här heller. Det är lite väl många som inte fått i det här bytet tycker jag :| . Dags för de som skickat paket som inte kommit fram att ta kontakt med sina mottagare och posten eller vad man skickat med för att reklamera de brev/paket som inte kommit fram tycker jag.
:iagree:
Jag har full förståelse för att man ibland blir sen, men man kan skicka en liten ursäkt till den det berör.
HPe skrev:
husmodern skrev:Berättade för min man att jag fortfarande väntade på min uggla, så nu har jag fått ugglepost! Av honom dårå :app:

Bild

Aha, det är SÅ man ska göra! :D
Vad gulligt!
Jepp! Prova du med, du kanske får ugglepost du med :tumup: :heart:
ellla skrev:
Kesti skrev:
HPe skrev:
:iagree:
Jag har full förståelse för att man ibland blir sen, men man kan skicka en liten ursäkt till den det berör.
Håller med :tumup:
Kesti skrev:
HPe skrev:
Ingen uggla här heller (men jag får väll trösta mig med sonens). Hur är det med er två som inte har skickat enligt listan? Är ni på g eller har ni lagt ner?
Husmodern jag har en stark känsla av att du kommer att få stickmarkörer.... 8)
Jag skickade för 2v sen men har inte lyckats ändra i listan med mobilsurfning. Jag har kollat på utskickningsstället, så det inte blivit liggande, men det hade det såklart inte. Nu har jag påbörjat en liten kompensationsuggla. :roll:
Jättetrist att flera flugit bort. :|
Jag verkar ha ramlat bort från listan... ? :hmm: (Och jag hade nog oxå glömt uppdatera). Nåja, skriver in mig igen! :tumup:

binaemSkickat / Fått
corona Skickat / Fått
Ellla Skickat / Fått
Fryle Skickat / Fått
Glis Skickat / fått
HPe Skickat / Inte fått
juliusdotter Skickat / Fått
kolakaka Skickat / Fått
Lojse Skickat / Fått
Maddemoa Skickat / fått
puppan Skickat / Fått
Safireee Skickat / Fått
Sia Skickat /Fått
Smultronbarn Skickat / Fått
solängel Skickat / Fått
tjoffsann skickat / Fått
Trulsamin skickat / Fått
Yonohanna Skickat / Fått
Zai Skickat / Fått
Dalkulla ]skickat / fått
Igår fredag fick jag en påse med enröd fin vuxenmössa med en tryckt/screenad uggla på, och en grön barnmössa med röda ugglor på damte n liten virkad söt uggla. :vågen: Tack så mycket! :D :heart: Kan dock inte klura ut vem som skickat... :hmm:

I alla fall så tog sonen genast på sig barnmössan och adopterade sedan den lilla ugglan som sedan fick följa med när han skulle sova. "Det är en liten söt bäbisuggla som inte lärt sig flyga ännu", sade han. :loving:

Mitt paket är för överig också skickas, och jag hade hoppats på att det skulle kommit fram senast fredag också. En ursäkt för sen ankomst ligger i paktet. :tumup: Jag kan lägga in bilder här när jag sitter vid min egen dator.

Vad är det med alla bortflugna ugglor nu i vårtider? Har parningstiden börjat alla redan så att de stannat och ragagt på varandra på vägen? :bryn:
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?