Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av husmodern
Ellasario skrev:Jag är klar! =D
Tyvärr så var frimärkena slut i affären så jag kunde inte posta idag.
postar imorgon.. :)
<3
Shit vad snabb du är, mina grejer har inte ens kommit fram så jag kan börja :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Ellasario
husmodern skrev:
Ellasario skrev:Jag är klar! =D
Tyvärr så var frimärkena slut i affären så jag kunde inte posta idag.
postar imorgon.. :)
<3
Shit vad snabb du är, mina grejer har inte ens kommit fram så jag kan börja :Hahaa:
Jag började klura redan innan anmälningstiden var slut :P
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag funderar som bäst på om jag ska ta några av de jag gjort sen förut och haft själv eller om jag ska pyssla några helt nya och skicka. Ska fundera lite till medan vi kalasar här och komma fram till ett vettigt beslut någon dag snart.
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Åh jag fick hem det jag hade beställt idag så jag har gjort en på prov och ska se hur den fungerar innan jag gör flera! :D Det är ju dumt att göra en bunt för att sedan inse att de inte fungerade som det var tänkt... 8)
Användarens profilbild
Av husmodern
ellla skrev:Nu har jag pysslat i två timmar! Några olika har det blivit :) men nu är klämpärlorna och därmed pysslet slut...

Hur fancy ska man göra dem?
Fancy :mrgreen:

Men hur funkar det med klämpärlorna, hur gör man då? *pysselnovis*
Användarens profilbild
Av Snurrfian
husmodern skrev:
ellla skrev:Nu har jag pysslat i två timmar! Några olika har det blivit :) men nu är klämpärlorna och därmed pysslet slut...

Om jag nu gjorde rätt :rodna: så var det bara att klämma ihop klämpärlorna runt tråden/wiren och så satt det på plats, fast jag var tvungen att tänka lite så jag fick allt där jag ville ha det... 8) :lol:
Användarens profilbild
Av ellla
Snurrfian skrev:
husmodern skrev:

Om jag nu gjorde rätt :rodna: så var det bara att klämma ihop klämpärlorna runt tråden/wiren och så satt det på plats, fast jag var tvungen att tänka lite så jag fick allt där jag ville ha det... 8) :lol:
Exakt, man bara mosar ihop dem :)
Sen finns det specialtänger som gör att man får finare klämpärlor...
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Åååhhh, nu blir jag ju jättesugen på att testa att pyssla med sån där wire med klämpärlor! Verkar ju både bra och smidigt! :app:

...men jag tror jag kör vidare på den plan jag hade för de här bytesmarkörerna. Känns säkrast. :lol:

Ang. hur fancy så tänkte jag absolut pimpa dem mer än om jag hade gjort dem till mig själv iaf, fast kke inte för mkt, ja så där så att de riskerar att trassla in sig i stickningen... ;)
Användarens profilbild
Av Lojse
Ellasario skrev:Ellasario: jag gillar starka färger, rosa, mörk turkos, orange, svart, retro, ugglor, öh.....ja lite olika :), stickar mest med små stickor
Ellla: Gillar allt! Stickar mest på mindre stickor. (alså typ 3mm) så storleken spelar inte så stor roll :)
Fjärilen Gillar rosa och alla andra starka färger. Stickar mest på stickor 3-5 typ. :)
husmodern Gillar det mesta, stickar mest med stickor upp till stl 5 :heart:
Lojse: Gillar allt! tillägger att jag oftast virkar eg, stickar gör jag helst på större stickor..
Saralj Vill ha fina markörer! :-D Funkar de till både virkning och stickning så är det ett plus. :vågen:
Smultronbarn Gillar det mesta, men har dock förkärlek för glada färger, som typ lila, cerice, grön mm. Stickar både med små (typ 2,5 - 5) och lite större stickor (typ 10 - 12). Virkar också. :tumup:
Snurrfian: Jag gillar det mesta men kanske inte så mycket rosa... ;)
zmurfan: utseendet på de jag får kvittar bara själva öglan är så pass stor att den passar på stickor större än storlek 10
Användarens profilbild
Av ellla
CrazyMagpie skrev:Åååhhh, nu blir jag ju jättesugen på att testa att pyssla med sån där wire med klämpärlor! Verkar ju både bra och smidigt! :app:

...men jag tror jag kör vidare på den plan jag hade för de här bytesmarkörerna. Känns säkrast. :lol:

Ang. hur fancy så tänkte jag absolut pimpa dem mer än om jag hade gjort dem till mig själv iaf, fast kke inte för mkt, ja så där så att de riskerar att trassla in sig i stickningen... ;)
Med tanke på att mina egna markörer brukar vara en bit av närmaste garnsnutt så är mina också rätt pimpade då!

Har du förresten fått brev av mig?
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
ellla skrev:
CrazyMagpie skrev:Åååhhh, nu blir jag ju jättesugen på att testa att pyssla med sån där wire med klämpärlor! Verkar ju både bra och smidigt! :app:

Med tanke på att mina egna markörer brukar vara en bit av närmaste garnsnutt så är mina också rätt pimpade då!

Tja, allt är ju relativt... ;)

Nope, inget brev ännu, kke idag?! :D
(eller förresten, det kan vara så att vi aldrig kollade posten igår em :oops: )
Användarens profilbild
Av ellla
CrazyMagpie skrev:
ellla skrev:

Tja, allt är ju relativt... ;)

Nope, inget brev ännu, kke idag?! :D
(eller förresten, det kan vara så att vi aldrig kollade posten igår em :oops: )
:) Det kommer väl fram så småningom :)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 12

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?