Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag tycker det är ont om inspirationsbilder till hemmasydda plagg för lite större barn.
Och nu har jag fått en alldeles sprillans ny symaskin plus att min OL är nyservad så jag måste ju testa de lite. Ge mig inspiration tack! :vågen:
Ja, visa gärna bilder :D

Trulsan: Min äldsta fyller snart 7 och hon vill inte ha den typen av kläder jag har sytt innan, som tex muddbyxor, klänningar med knäppe på axeln, kjolar öht :roll:
Så jag behöver lite inspiration för egen del men också så jag kan visa henne och att vi kan tillsammans komma fram till något. :D
Och tittar man i stoff och stils katalog t ex så finns där bara bilder på bäbisar och upp till 3 år tycker jag.
Ottobre har jag inte råd att köpa och finns inte att låna på vårt bibliotek.

Var kan man mer få inspiration?
puppan skrev:Och tittar man i stoff och stils katalog t ex så finns där bara bilder på bäbisar och upp till 3 år tycker jag.

Bloggar! Kolla Blomma åker vagn (http://kokalal.blogspot.com/), tex, hon syr till sina större barn ibland.
anpa skrev:
puppan skrev:Och tittar man i stoff och stils katalog t ex så finns där bara bilder på bäbisar och upp till 3 år tycker jag.

Bloggar! Kolla Blomma åker vagn (http://kokalal.blogspot.com/), tex, hon syr till sina större barn ibland.
Tack anpa, men som du säger så är det inte så ofta, mest är det till små barn.
Kanske att det blir mer även till större barn i sybloggvärlden när våren är i antågande.

Jag hade en lång blogglista i mina favoriter tidigare men så bytte jag dator och alla försvann.
Ska försöka leta upp några gamla favvisar igen kankse.
puppan skrev:
anpa skrev:

Tack anpa, men som du säger så är det inte så ofta, mest är det till små barn.
Kanske att det blir mer även till större barn i sybloggvärlden när våren är i antågande.

Jag hade en lång blogglista i mina favoriter tidigare men så bytte jag dator och alla försvann.
Ska försöka leta upp några gamla favvisar igen kankse.
Lycka till :D !
Jag köpte guldtrikå på Stoff och Stil, måttade lite på nioåringen och frihandade ett par byxor och ett linne. Tyvärr samarbetar inte Pixbox...

Här kan enkla modeller funka om tyget är häftigt och tvärtom. :D
puppan skrev:Ja, visa gärna bilder :D

Trulsan: Min äldsta fyller snart 7 och hon vill inte ha den typen av kläder jag har sytt innan, som tex muddbyxor, klänningar med knäppe på axeln, kjolar öht :roll:
Så jag behöver lite inspiration för egen del men också så jag kan visa henne och att vi kan tillsammans komma fram till något. :D
Men du skulle ju kunna kolla ottobre på nätet, tidningarna finns ju där så kan ni få massor av inspiration :tumup:
Min blogg är full med kläder från de minsta storlekarna ända upp till 134 (som äldsta sonen har). För närvarande mest tröjor/t-shirts, men jag är på gång med bl a lite mer detaljerade byxor framöver.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?