Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Fryle skrev:Jag har fått lära mig av en symaskinsreparatör att man ska vara snål med oljan. En hel del av trilskande maskiner som kommer in har fått en oljeöverdos. 5-56 rekommenderade han att man använder, men bara lite då.
5-56.... Är det ett märke? :oops:
Cisco skrev:
Fryle skrev:Jag har fått lära mig av en symaskinsreparatör att man ska vara snål med oljan. En hel del av trilskande maskiner som kommer in har fått en oljeöverdos. 5-56 rekommenderade han att man använder, men bara lite då.
5-56.... Är det ett märke? :oops:
Smörj i sprayform:
Bild
Jag använder 5-56 till allt.

Och har fått lära mig att grunden i en bra verktygslåda är 5-56 och silvertejp, för sånt som är fast men ska vara löst samt för sånt som är löst men ska vara fast. :tumup:
Av corona
Fryle skrev:Jag använder 5-56 till allt.

Och har fått lära mig att grunden i en bra verktygslåda är 5-56 och silvertejp, för sånt som är fast men ska vara löst samt för sånt som är löst men ska vara fast. :tumup:
Amen!! :vågen:
Ehum. :oops: Min maskin behöver verkligen service. Undertråden gav upp helt när jag skulle laga ett örngott härförleden och jag orkade bara inte börja pilla med att felsöka den just då så jag fick lite terapi framför tv:n istället med att sy för hand.

Jag är lite rädd att det är något som är sönder och som jag inte kan fixa själv, men jag hoppas verkligen att det bara är något som skakat ur läge eller liknande. Har ingen lust att lägga en massa pengar på maskinen eftersom jag så vansinnigt sällan har tid att använda den. Just nu har jag inte heller någon inkomst utan lever på maken och sparpengar för att snåla med föräldradagarna.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?