Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Snurrfian
Jag börjar ju inse att det där med stickmarkörer kan vara en rätt bra hjälp... :rodna: Men jag har inga och nu har jag använt gem, men man borde ju kunna göra själv lite snyggt? Men är det något jag ska tänka på? Någon som har några bilder på några egna gjorda stickmarkörer så man kunde få lite inspiration? :D

Jag har ju div olika metaltrådar, pärlor, paljetter och annat smått och gott att plocka av. Eller man kanske ska ha ett pysselbyte för att få lite nya? :D
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Jag har gjort både med stora metallöglor som jag dekorerad med div olika hängen som funkat upp tom 4-5mm stickor (om jag minns rätt nu?) och av lintråd som jag dekorerat med pärlor!

...men absolut! Ett stickmarkörsbyte vore ju väldigt roligt måste jag säga! :D
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Har ni inga bilder? :D Vad ska jag tänka på när jag gör dem? Gemen tycker jag fastnar lite i garnet när jag håller på...
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Jag har garanterat bilder nånstan på min blogg, eller iaf bilder på sticknignar med markörerna på... och tja, att tänka på? Att de inte ska haka fast kke? Och att de ska vara lätta att plocka upp och flytta över mellan stickorna bara m hjälp av stickorna?
Och jo, att de är lätta att urskilja ur stickningen! :D

Är fö absolut pepp på byte! :tumup:
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Åh din blogg var ju inte livsfarlig den heller... :D Nu har jag att göra en stund och kolla igenom allt! :D Visst blir man bättre på att sticka om man stickar mycket? :D Det är roligt men jag blir lite frusterad när det inte blir som jag har tänkt det när jag hoppar ifrån mönstret... Jag kanske måste följa lite mönster för att få saker och ting lite mer klart för mig... :rodna:

Jag vågar tyvärr inte ta på mig att hålla i ett byte, jag går på cellgiftsbehandlingar med 14 dagar emellan och jag vet inte vilket skick jag är från dag till dag... Men jag borde kunna få ihop att skicka ialla fall! Jag har ju bra dagar oxå!
Användarens profilbild
Av husmodern
Tass
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Hoppsan hejsan så det kan bli, jag råkade visst beställa lite pärlor, lite lintråd och annat smått och gott som jag nog absolut måste ha för att kunna göra stickmarkörer... :rodna: :lol: Hoppas att det kan komma hem till brevlådan så jag slipper åka in och hämta det på affären för det var ju inte så stora grejer... Men panduro är ju hopplösa på att packa enorma paket med väldigt lite i...
Användarens profilbild
Av solängel
Snurrfian skrev:Hoppsan hejsan så det kan bli, jag råkade visst beställa lite pärlor, lite lintråd och annat smått och gott som jag nog absolut måste ha för att kunna göra stickmarkörer... :rodna: :lol: Hoppas att det kan komma hem till brevlådan så jag slipper åka in och hämta det på affären för det var ju inte så stora grejer... Men panduro är ju hopplösa på att packa enorma paket med väldigt lite i...
:iagree: Det är inte klokt vad mycket luft de skickar :roll:

Men det är kul när man "råkar" beställa lite fint pyssel. Apropå pyssel ska jag kanske slita mig från datorn och sy en liten mössa... :wink:
Användarens profilbild
Av Snurrfian
:heart:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?