Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av fabriksmoln
Tänkte också på det när jag fick hem reklambladet. Till en pyttis
Är det kanske ok, men känns ju inte alla roligt till ett större barn :S
Användarens profilbild
Av kristinek
fabriksmoln skrev:
nanook skrev:Såg helt ok ut i deras intro film

http://www.stokke.com/en-se/baby-carrie ... movie.aspx
Blev nog lite lurad utav att det var vitt på selen också, såg bara oranget när jag kollade bilden.

Jag tycker dock att det såg lite lurigt ut att selens bredd kunde ändras, men såg inte hur :think:
Fast det går ju att ändra på Beco Gemini också väl? :hmm:
Jag skrev en tråd om den här innan och tänkte gå och testa, men har inte kommit till skott.. :rodna:
Användarens profilbild
Av fabriksmoln
kristinek skrev:
fabriksmoln skrev:

Blev nog lite lurad utav att det var vitt på selen också, såg bara oranget när jag kollade bilden.

Jag tycker dock att det såg lite lurigt ut att selens bredd kunde ändras, men såg inte hur :think:
Jag skrev en tråd om den här innan och tänkte gå och testa, men har inte kommit till skott.. :rodna:
Ja, men inte lika mycket som det verkar gå på denna. På gemini syns det ju hur man gör, det ser jag inte på denna!
Användarens profilbild
Av kristinek
fabriksmoln skrev:
kristinek skrev:
fabriksmoln skrev:

Ja, men inte lika mycket som det verkar gå på denna. På gemini syns det ju hur man gör, det ser jag inte på denna!
Lär ju nästan gå och kolla nu. Kanske får bli morgondagens promenadmål :D.

(himla krångel jag håller på med med alla quote hit och dit :hmm: :P )
Användarens profilbild
Av chrissiya
Gör de :) kristineek!

De har ju jag missat att man kunde ändra banden. Då kanske den e ok ändå även fast de där med att vända framåt inte e min melodi....
Användarens profilbild
Av kristinek
Det var faktiskt smala band och de reglage som skulle vara praktiska tyckte jag mest kändes dryga. Plus att man skulle byta ut hela sittdelen för att bära på rygg :roll:.

Man reglerar storleken på samma sätt som på Babybjörns Comfort Carrier förresten.

Kort sagt var varken jag eller W imponerade! Ryggplattan kanske hade vart skön iofs, det kan jag ge den :P.
Användarens profilbild
Av April
Intressant! Jag tittade på filmen och tänkte: Äntligen har ett "stort" företag förstått... Nu brädar de BabyBjörn! Men då var det inte så denna gången heller 8) :lol:

Kram
Användarens profilbild
Av chrissiya
April skrev:Intressant! Jag tittade på filmen och tänkte: Äntligen har ett "stort" företag förstått... Nu brädar de BabyBjörn! Men då var det inte så denna gången heller 8) :lol:

Kram
trist, eller hur!
fattar inte att bb och dessa t.ex inte förstår hur praktisk en ergo eller liknande är. att de inte tar fram något sånt istället för sina knasiga ;)
Användarens profilbild
Av kristinek
Kändes mer som att du härmar Babybjörns Comfort Carrier + ev Beco butterfly 2. Fast jag och W testade inte på ryggen eftersom sittdelen behövde bytas då.....han blev arg och ville åka sjal :P.
Användarens profilbild
Av chrissiya
kristinek skrev:Kändes mer som att du härmar Babybjörns Comfort Carrier + ev Beco butterfly 2. Fast jag och W testade inte på ryggen eftersom sittdelen behövde bytas då.....han blev arg och ville åka sjal :P.
Vem orkar byta del ? Verkar onödigt jobbigt. Inget jag skulle få för mig. HAha, jag kan tänka mig att han blev sur, nära mamma utan krusiduller ;)
Användarens profilbild
Av KATARINA
Intressant att höra från någon som provat den. Jag fick frågan om jag skulle ta in den men jag känner inte till den mer än vad jag sett på bilder. Den ser väl mer ok ut än många andra bärselar på marknaden men lite krånglig och inte så mysig och om man måste byta ut sittdelen när man ska bära på rygg.
Användarens profilbild
Av kristinek
KATARINA skrev:Intressant att höra från någon som provat den. Jag fick frågan om jag skulle ta in den men jag känner inte till den mer än vad jag sett på bilder. Den ser väl mer ok ut än många andra bärselar på marknaden men lite krånglig och inte så mysig och om man måste byta ut sittdelen när man ska bära på rygg.
Tror att det är pga ryggplattan som man måste byta. Kan ju inte bara vända och få en stång(som är i ryggplattan) mitt på magen :hmm:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?