Anmälningslista:
Ellla Har en Arvid 2.9. Dessutom har jag en helvild kattunge. Vi är inte allergiska. Jag gillar nästan allt godis men är extra svag för viol och lakrits och choklad (eller nja, Arvid gillar choklad:) )
Fjärlien - Om jag får önska helt fritt så vill jag helst inte ha något som ska stå på ex ett bord. Det försvinner för lätt på mina röriga bord

Men blir glad för allt

Inget gott med jordnötter, då jag har en hyperallergisk vän som är här ganska ofta.
Kesti Jag har inget påskpynt alls så det får gärna vara något som skapar påskstämning i vårt hus. Allergisk mot en del färgämnen i godis, gillar kaffe, te & choklad.
kristinek har nästan inget påskpynt, så blir glad för allt! Troligtvis kommer det dock inte finnas nåt ris här hemma... (men vi kanske ska hem till min mamma till påsk så kan ju hängas i riset där om det är så

). Godis gillar vi skarpt(i princip oavsett vilken sort

)! Allergisk mot pälsdjur och stora mängder citron(små mängder funkar fint)
Maddemoa Blir glad för allt! Men gärna något som inte är för ömtåligt då lilleman är väldigt nyfiken på allt. Dricker te och äter främst choklad. Är nötallergiker
nico - Om jag får önska helt fritt så vill jag helst inte ha något som ska stå på ett bord eller i hyllan. Lite plats inomhus med alldeles för många prylar. Gärna någonting som man kan ha ute i trädgården, men vad som kommer blir nog bra!
noranora Pyssligt - blir glad för allt

Något gott - älskar choklad, tycker inte om kaffe. Inga allergier.
sirisirius Blir glad för allt men speciellt egentillverkat!
Smultronbarn Blir glad för det mesta i påskväg!

Vi brukar ha påskris inne eller på balkongen. I familjen finns katt och hästallergi (men det brukar gå bra om vi "rollar av sakerna"). I gotteväg så älskar jag starkt kaffe, men också the och lakrits.
(Äter helst inte lök, men det brukar man väl inte ha i godis va?)
solängel Påskpyssel är kul! Älskar choklad, lakrits, ja, i stort sett allt. Dricker hellre te än kaffe. Inga allergier, vare sig i matväg eller djurväg.
Fast spindlar är jag nog lite allergisk mot...
Ullel blir glad för allt. Inga allergier.
Arvid - April 09.
Signe - Augusti 13
Hjälpmamma i Amningshjälpen
pysselblogg:
http://originella.blogspot.com