Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Anmälan till mig via PM senast nu på söndag 11/3, jag förmedlar namn och adresser så snart jag hinner och vi har sedan mars ut att pyssla våra stickmarkörer. På så sätt bör de komma fram til sina mottagare innan påsklovet börjar vilket kan vara trevligt om man vill ha dem redo till påskstickningen! :D

Antalet markörer vi pysslar och byter med varandra är lite valfritt beroende på hur avancerade/påkostade de är, men med ett minimiantal på fyra-fem stycken sissådär! :tumup:
Senast redigerad av CrazyMagpie den mån mar 12, 2012 10:21, redigerad totalt 1 gånger.
Jag är med! :vågen: Och upplägget verkar bra! Sen kommer jag nog riva mitt huvud och krisa lite att de blir tillräckligt bra för att skicka till någon men det hör till! :)
Tassar och funderar på om jag kan komma på nått bra..
solängel skrev:
Fryle skrev:Jag tassar för att se era alster. Själv är jag inte med eftersom jag bara använder en garnände som markör... :lol:
Det är ju då du ska vara med! :D

Bild
:iagree:

(fast så lyxiga som solängels markörer brukar mina aldrig vara - det ska erkännas... :wink: )
Jagtillverkade några i ett annat bytespyssel, och det var kul. Så funderar lite på att vara med här. :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?