Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Sia skrev:
Trulsamin skrev:
Sia skrev:
Trulsamin skrev:Jag har fått och mitt alster ligger här hemma och är till 95% klar. Men jag har influensa och pallar knappt gå upp ur sängen så den får så snällt ligga kvar och vara nästan färdigt ett litet tag till tills jag har blivit frisk, prognosen säger att jag skickar i början av nästa vecka.
Vad tyckte du då?? Nyfiken på om det var nåt som kommer till användning jue. :hide:
Jag orkade typ inte reflektera över det mer än att jag fått det häromdagen, jag var så sjuk att jag öppnade posten och somnade igen :roll: Men nu när jag är bra nog för att orka reflektera över saker så är de jättefina :vågen: Menskoppåsen var ju klockren och jag behövde en necessär :vågen: Jag tar foton när jag är lite piggare :wink:
En necessär?!? :whut: hade jag vetat det så skulle jag ha gjort den en smula större. :wink:
Fast skulle du gjort den större skulle mina tre saker jag har med mig försvunnit i tomrummet :Hahaa: Jag har typ tandborste och tandkräm och en nagelklippare i min necessär när jag åker nån stans :Hahaa:
:vågen: :loving: :heart: :app:
Wow vilket paket jag fick. En pulpåse med ugglor på, två bindor med ugglor och en gul binda. Toppenbra då jag insåg att jag behövde just detta men inte fått tummen ur att sy. Tusen tack till den som skicka :-D

Själv blev jag klar igår så jag ska be gubben lägga det på lådan så fort som möjligt
lilla trasdockan skrev::vågen: :loving: :heart: :app:
Wow vilket paket jag fick. En pulpåse med ugglor på, två bindor med ugglor och en gul binda. Toppenbra då jag insåg att jag behövde just detta men inte fått tummen ur att sy. Tusen tack till den som skicka :-D

Själv blev jag klar igår så jag ska be gubben lägga det på lådan så fort som möjligt
:)
Vad bra att det blev bra! Jag fick lite ågren och tänkte att jag inte alls vet hur du löst det problemet :)
Och så tänkte jag att steget mellan tygblöjor och tygbindor inte är så långt :)

ellla skrev:
lilla trasdockan skrev::vågen: :loving: :heart: :app:

Vad bra att det blev bra! Jag fick lite ågren och tänkte att jag inte alls vet hur du löst det problemet :)
Och så tänkte jag att steget mellan tygblöjor och tygbindor inte är så långt :)

helt perfekt när jag åker upp till stugan för jag gillar inte riktigt att ha menskoppen de sista dagarna på peridoen :tumup:
men vart hittade du de underbara knapparna med ugglor på?
och har du möjlighet att lägga ut bild annars fixar jag det så fort jag hittar kameran
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 35
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?