Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
ellla skrev:hur är Elnas symaskiner?
Det är samma som Janome under skalet vad jag har förstått.
Användarens profilbild
Av Fryle
"Min" symaskinsförsäljare slutade med Pfaff när tillverkningen flyttade och kvaliteten (enligt honom) försämrades drastisk. Han säljer nu huvudsakligen Janome.

Hittills är jag nöjd med min nyligen inköpta 4030. Egentligen hade jag velat ha en easy jeans, men valde om för att min dotter ska kunna använda maskinen trots sin synskada. Bandkantningsmojäng finns som tillbehör.

Men mycket beror ju på hur mycket och vad man syr.
Av Natoolia
Elna skrev:Jag har fått en Singer Heritage i present och undrar om jag ska behålla den...
Jag provkörde min systers heritage förra sommaren och var inte alls nöjd med den. Då tyckte jag att min husqvarna emerald 116 var betydligt bättre(och jag tycker inte att den är jättebra heller) Så nej, jag skulle inte behålla
Av Elna
Natoolia skrev:
Elna skrev:Jag har fått en Singer Heritage i present och undrar om jag ska behålla den...
Jag provkörde min systers heritage förra sommaren och var inte alls nöjd med den. Då tyckte jag att min husqvarna emerald 116 var betydligt bättre(och jag tycker inte att den är jättebra heller) Så nej, jag skulle inte behålla
Tack för svar, tror du att du kan precisera vad som inte var bra?

Tittar på att byta den till en Singer Heavy duty så jag kan sy läder och denim, men denhar inte de fina pyntsömmarna som heritage har. Paketet står oöppnat här nu och lockar på mig 8)
Av Natoolia
Elna skrev:
Natoolia skrev:
Tack för svar, tror du att du kan precisera vad som inte var bra?

Tittar på att byta den till en Singer Heavy duty så jag kan sy läder och denim, men denhar inte de fina pyntsömmarna som heritage har. Paketet står oöppnat här nu och lockar på mig 8)
Nja, det var ju ganska länge sen så jag minns inte riktigt. Men jag sydde i trikå ochjag tror att jag tyckte att pressarfotstrycket var för högt hur jag än bar mig åt men det var nåt mer också.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?