Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ericah
idag har sinon åkt fram. Sitter med en 2månaders srutta på magen *mys*

Sjalen jag köpte för snart 6 år sedan, på barnmässan i gbg när A var 7 veckor. Shit vad tiden går fort...
Användarens profilbild
Av Lady A
:tumup:
Användarens profilbild
Av moggleif
ericah skrev:idag har sinon åkt fram. Sitter med en 2månaders srutta på magen *mys*

Sjalen jag köpte för snart 6 år sedan, på barnmässan i gbg när A var 7 veckor. Shit vad tiden går fort...
Du får lära mamman också. Jag har försökt övertyga henne...
Användarens profilbild
Av ericah
moggleif skrev:
ericah skrev:idag har sinon åkt fram. Sitter med en 2månaders srutta på magen *mys*

Jobbar på det, hon har ju iaf en trikåsjal. Men igår var skruttan inte nöjd med sjalen, ville hellre halvligga i famnen.

Lilla M såg ut att ha det gott i sjalen hos mamma när jag träffade dem i fredags.
Användarens profilbild
Av moggleif
ericah skrev:
moggleif skrev:

Jobbar på det, hon har ju iaf en trikåsjal. Men igår var skruttan inte nöjd med sjalen, ville hellre halvligga i famnen.

Lilla M såg ut att ha det gott i sjalen hos mamma när jag träffade dem i fredags.
M födded in i sjalen! Vet inte hur man klarar sig utan... Måste vara jobbigt!

Prova ringsjal på F. I den kan man ligga på samma sätt som i famnen.

Visa mamman hur man bär stora H på ryggen med mt eller sele. Jag visade mt med H men mamman hann inte prova själv.
Användarens profilbild
Av ericah
moggleif skrev:
ericah skrev:
moggleif skrev:

M födded in i sjalen! Vet inte hur man klarar sig utan... Måste vara jobbigt!

Prova ringsjal på F. I den kan man ligga på samma sätt som i famnen.

Visa mamman hur man bär stora H på ryggen med mt eller sele. Jag visade mt med H men mamman hann inte prova själv.
Jag och ringsjalar är sådär... "Vagga" har mina barn aldrig velat ligga i (och jag har svårt att bära så nu pga en port-a-cath jag har inopererad strax under nyckelbenet, det skaver) . Men jag bar M en del japanskt under hennes första månader. Jag har en Ergo jag tänkt testa med F nästa gång jag passar henne. (hon var väldigt snorig och förkyld igår så det kan ju mkt väl ha berott på det)
Användarens profilbild
Av moggleif
Då kan mamman sedan inte skylla på barnet i alla fall. :D

Vagga i trikåsjal är bökigt tycker jag. Får inte till det. Funkar när de är pyttesmå, typ på bb.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?