Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av knutis
annelie skrev:jag är på, min första idé när jag såg överskriften var att jag får föreslå en tröja :-D
Ja, kanske att du fattade det så för att jag inte skrev "man". Helst vill jag, om det bara går, inte skriva "man" eftersom jag ju faktiskt är en kvinna och flertalet av oss här är ju det och oavsett så är ju "du" ett könsneutralt ord. Även om det finns män här som säkert vill skiva man....
Bort från normen med andra ord... :this: men det är knivigt ibland att få det att låta rätt....

en liten parantes bara, som inte alls passar just här... :D
Användarens profilbild
Av Eva N
jag borde verkligen hänga på för jag har en påbörjad stickad tröja till Agnes.... och det är typ sjuttioelfte tröjan jag har börjat på men inte avslutat....

ok,jag är med :D
Användarens profilbild
Av Totte
Jag hänger på jag med!!!
Användarens profilbild
Av aspen
knutis skrev:
annelie skrev:jag är på, min första idé när jag såg överskriften var att jag får föreslå en tröja :-D
Ja, kanske att du fattade det så för att jag inte skrev "man". Helst vill jag, om det bara går, inte skriva "man" eftersom jag ju faktiskt är en kvinna och flertalet av oss här är ju det och oavsett så är ju "du" ett könsneutralt ord. Även om det finns män här som säkert vill skiva man....
Bort från normen med andra ord... :this: men det är knivigt ibland att få det att låta rätt....

en liten parantes bara, som inte alls passar just här... :D
kanske är det för sent för mig, men jag fattade inte riktigt vad mitt inlägg hade med "man" att göra :hmm: Förklara gärna så jag säger :idea: . ;-)

Jag ska förklara vad jag menade med mitt, såg att det ser luddigt ut;

Jag såg överskriften och genast tänkte jag att jag vill göra en tröja, att det var det jag skulle föreslå om det inte redan fanns ett objekt bestämt. Och det fanns det ju; en tröja så jag blev bara glad att det var det objekt som jag önskade mig ;-)

jag brukar skriva uppsatser när jag ska förklara ;-) :oops:
Användarens profilbild
Av Eva N
annelie skrev:hihi, min tröja är färdig förresten :-)
:shock:
nu lär jag lägga på en rem om det här ska gå vägen, har typ 4/5 kvar att sticka......
Av Emmiez
annelie skrev:hihi, min tröja är färdig förresten :-)
Ja har inte börjat än :shock:

Ska börja snart e det tänkt :roll: :lol:
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag är på! Mina mössor blev ju klara i tid. Likaså virkningen innan (com också var en mössa :lol: ). Egentligen borde jag nog försöka få klart tröjan jag hållre på att sticka.... Jag ska bara fixa en lagom stor rundsticka först. :roll:
Användarens profilbild
Av Asereht
Jag hänger på trots att jag inte har den blekaste om vad jag ska göra. Är det en utmaning så är det! :D
Av Emmiez
hur går det med era tröjor?

jag måste åka till syaffären imorgon o köpa muddtyg o dragkedjor sen e jag klar med min :)

blir en bärtröja så jag kan använda både med o utan barn på magen :)
Användarens profilbild
Av Anna
hmm det var längesedan jag sydde en tröja. Sticka är över min nivå! Jag är på.
Användarens profilbild
Av zandrama
OJ! Jag har glömt bort den här. Får se om jag hinner.
Av Emmiez
zandrama skrev:OJ! Jag har glömt bort den här. Får se om jag hinner.
bara att sätta igång :D
Användarens profilbild
Av Asereht
Emmiez skrev:hur går det med era tröjor?

jag måste åka till syaffären imorgon o köpa muddtyg o dragkedjor sen e jag klar med min :)

Det går framåt om än ganska sakta men framstycket och bakstycket är klart. Ena ärmen påbörjad. Ska bli intressant att se om jag lyckas få den färdigstickad. :)
Av Emmiez
Asereht skrev:
Emmiez skrev:hur går det med era tröjor?

Det går framåt om än ganska sakta men framstycket och bakstycket är klart. Ena ärmen påbörjad. Ska bli intressant att se om jag lyckas få den färdigstickad. :)
det lyckas du nog med :)
du har ju kommit långt.

jag har inte ro i kroppen att sticka så mycket, tar för lång tid att se resultatet tycker jag :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?